Gast Eva Geplaatst 13 januari 2004 Geplaatst 13 januari 2004 Hoi allemaal, Ik ben een studente aan de School voor Journalistiek in Utrecht. Voor een radio-item ben ik op zoek naar mensen die mij wat meer willen vertellen over het geo-cachen: hoe het nou allemaal gaat, waarom het zo'n leuke hobby is en wat er allemaal bij komt kijken bijvoorbeeld. Ben je gemotiveerd en wil je mij graag een aantal dingen over geocachen duidelijk maken? En/of wil je dat graag komen vertellen voor de radio? Neem dan snel contact met mij op: eva_hulscher@hotmail.com of 06-45764353 P.s. wil je meewerken aan de radio-uitzending dan zoek ik iemand die niet langer dan een drie kwartier van Utrecht of Alkmaar woont. Ik hoop dat er een aantal enthousiaste geocachers op mijn bericht reageren!! In ieder geval, alvast bedankt dan!!! Ik ben benieuwd naar de verhalen Groeten van Eva Hulscher
elsinga Geplaatst 13 januari 2004 Geplaatst 13 januari 2004 Helaas woon ik in Friesland (1:15 van Utrecht en Alkmaar). Maar het aantal geocachers in de omgeving Utrecht is vrij groot.
skansen Geplaatst 14 januari 2004 Geplaatst 14 januari 2004 Ik woon in Utrecht. Ik wil wel meewerken. Vraag me af of ik de meest geschikte persoon ben. Zijn veel/aantal Teams in de regio Utrecht. De Teams hebben zelf diverse soorten caches gemaakt. (In tegenstelling tot mijn team) Persoonlijk hou ik van de moeilijkere caches. Thuis voor bereiden. Bijv. KMRD. Of de caches welke erg lang zijn en door gebieden gaan waar je niet zo snel komt. De caches welke voor de "deur" liggen en waarbij je de cach haast uit de auto kan grijpen vind ik minder. Dan wel als bevoorradingszak kan grijpen. Het enige voordeel is dat het goed scoort. Het aantal gelogde cachesstijgt aardig. Zo'n vijf zes op een dag kan goed. Doe ik ook wel eens. De fun is meer het aantal caches halen op één dag dan genieten van de omgeving of de bijzondere opzet van cach. Dit is natuurlijk persoonlijk. Soms zijn de korte caches erg geschikt om met kleine kinderen te doen. Ieder zal een eigen voorkeur hebben. Team Skansen It's not the having, its the Geocaching. Skansen Online
Aanbevolen berichten