Garminkels Geplaatst 16 oktober 2010 Geplaatst 16 oktober 2010 Weet iemand hoe dat op de 62st gaat? Ook weer met pijltjestoetsen zoals op de 60CSx? Het inbrengen van de gegevens gaat bij de 62S/ST net zoals bij de 60Cx/CSx met de pijltjestoetsen.
timker Geplaatst 18 oktober 2010 Geplaatst 18 oktober 2010 Door een kapot touchscreen van m'n Oregon 550 sta ik nu ook voor de keuze tussen een nieuwe Oregon of de nieuwe 62st. Ik gebruik nu weer m'n oude 60CSx en dat gaat prima, alleen vind ik tekst ingeven erg onhandig met die pijltjestoetsen. In de Oregon gaat dat veel gemakkelijker. Weet iemand hoe dat op de 62st gaat? Ook weer met pijltjestoetsen zoals op de 60CSx? Op de 62s(t) gaat dit nog gewoon met de pijltoetsen alleen deze andere rocker reageert beter en de lay-out van de ABC zijn soms verbeterd (maar niet in het scherm van de waypoints invoeren). Naar mijn mening is de 62 niet een beetje beter als een 60, maar aanzienlijk. Mijn keuze is een 62s geweest (meer interne geheugen voor een Topo + SD geheugen (kaartje exclusief) voor bijv. Europa) nu ca. EUR 335,--.
Team Firefox Geplaatst 18 oktober 2010 Geplaatst 18 oktober 2010 Gezien een lang draadje op dit forum zijn er zeer veel problemen met barsten in het touchscreen van de Oregon serie, die ook nog eens niet onder garantie gerepareerd worden. Regelmatig wordt een andere (opnieuw) Oregon aangeboden na bijbetaling van rond de 200 euro. Ik zou dus nu zeker niet voor een GPS uit deze serie kiezen.
Team Firefox Geplaatst 18 oktober 2010 Geplaatst 18 oktober 2010 (bewerkt) Ik heb nu een etrex venture en wil eigenlijk een nieuwe gps waar ik meer in kan laden. Ook wil ik een electronisch kompas, dat lijkt me wel handig. Wij hebben een 60CSx en gebruiken het elektronisch kompas niet of nauwelijks, dus een 60Cx zou eigenlijk voldoende zijn geweest en laat die laatste nu toevallig voor een hele mooie prijs te koop staan hier op het forum: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=17135&pid=274291&st=0entry274291 18 oktober 2010 bewerkt door Team Firefox
Harley-Holland Geplaatst 10 december 2010 Geplaatst 10 december 2010 Ik heb nu de overstap gemaakt van de legend cx naar de Oregon 400t, kon ook de gpsmap62 kiezen maar deze was duurder, en heeft geen chirpfunctie, de nieuwere soort caches waarmee men bakens kan traceren die in een cache verstopt liggen. Tot nu toe ben ik erg tevreden over de oregon.
Team van Druten Geplaatst 10 december 2010 Geplaatst 10 december 2010 Volgens mij kan de GPSmap62 ook omgaan met de Chirp, of heb ik het nu zo mis.
Bloodwoosj Geplaatst 10 december 2010 Geplaatst 10 december 2010 Volgens de specificaties van Garmin zelf kan dat wel met de 62s en st, maar niet met de 62. Greetz Bloodwoosj
Aanbevolen berichten