Gast JackHoe Geplaatst 3 september 2010 Geplaatst 3 september 2010 (bewerkt) Ieder jaar organiseert Landschapsbeheer Nederland, in samenwerking met onder andere Staatsbosbeheer, de landelijke natuurwerkdag. Zaterdag 6 november 2010 gebeurt dit voor de tiende keer. Op meer dan driehonderd locaties in het land kunt u meehelepen met snoeien, zagen, hooien en poelen schoonmaken. Zo helpt u het landschap terug te brengen in de vroegere staat of zelfs nog mooier te maken. Ook kinderen zijn welkom om te ontdekken hoe zij voor de natuur kunnen zorgen. Voor meer informatie: www.natuurwerkdag.nl Bron:Onverwacht Nederland, Magazine van Staatsbosbeheer, pagina 40. 3 september 2010 bewerkt door JackHoe
GeoVlinder Geplaatst 13 september 2010 Geplaatst 13 september 2010 Thanks voor de tip! Hier is niks te doen, maar net mail gestuurd naar IVN of er wel iets op de planning staat.
Wad-Seekers Geplaatst 6 oktober 2010 Geplaatst 6 oktober 2010 In Diepenveen/Deventer is het cito IJssellandschap Staat ook in de agenda. Wellicht tot dan (maar daar is forum samen op stap voor...)
De Haelder Geplaatst 6 oktober 2010 Geplaatst 6 oktober 2010 Bedankt voor de tip . Ik heb me al opgegevenmet m'n twee kids. Nu maar hopen dat het weer een beetje aangenaam is. Wij gaan helpen op lokatie beegderheide in Limburg.
Finbar.nl Geplaatst 6 oktober 2010 Geplaatst 6 oktober 2010 Die dag ga ik meehelpen om poelen schoon te maken in De Krang . Wat je ook doet: heel veel plezier, de natuur zal het waarderen!
GeoVlinder Geplaatst 10 oktober 2010 Geplaatst 10 oktober 2010 Als er niks in de buurt op de kaart staat, kan je ook even contact opnemen met plaatselijk natuurbeheer. Zo stond er niks bij in Veghel, even mail gestuurd naar IVN en die zouden zeker wel meedoen. En inmiddels staan ze er ook bij op de kaart. groetjes GeoVlinder
GeoVlinder Geplaatst 28 oktober 2010 Geplaatst 28 oktober 2010 Hier in Veghel gaan ze 6 november Wilgen knotten in de Aa-broeken, wie gaat er helpen? groetjes GeoVlinder
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden