jeroenenaman Geplaatst 19 augustus 2010 Geplaatst 19 augustus 2010 Binnenkort ga ik naar ENgeland (Londen) en ik zoek een goede kaart om te cachen in Londen. Nu zag ik op internet dat sommige cachers gebruik maken van Topo Great Britain maar lees daar ook slechte ervaringen over. Heeft iemand ervaringen met andere kaarten in Engeland?
boscottage Geplaatst 19 augustus 2010 Geplaatst 19 augustus 2010 op dit moment zijn we in engeland. topo engeland is helemaal niks. je ziet alleen maar hoogte lijnen. Team Boscottage
delta123 Geplaatst 19 augustus 2010 Geplaatst 19 augustus 2010 Ik heb de afgelopen weken gebruik gemaakt van de freestreetmaps die je geschikt kan maken voor je Garmin. ik had alles wat ik nodig had. De officiële engelse topo is idd niks maar misschien is er nu een betere versie.
DanPan Geplaatst 20 augustus 2010 Geplaatst 20 augustus 2010 (bewerkt) Heeft iemand ervaringen met andere kaarten in Engeland? Ter voorbereiding kan je naar de officiele site http://www.visitlondon.com surfen. Erg interessant op die site zijn de kleine kaartjes die je daar kan bekijken. De url van het kaartje voor het british museum is bijvoorbeeld http://maps.visitlondon.com/?x=530086&y=181669&w=400&h=400&offset-x=0&offset-y=0&arrow=true&scale=0.5 Wat je daar verder mee kan doen laat ik aan jullie eigen fantasie over... 24 augustus 2010 bewerkt door DanPan
jeroenenaman Geplaatst 20 augustus 2010 Auteur Geplaatst 20 augustus 2010 Bedankt allemaal, ik heb inmiddels de kaart van Openmapsource binnengehaald en die is perfect!
Team Dutch Collies Geplaatst 20 augustus 2010 Geplaatst 20 augustus 2010 Ook wij hebben Topo van GB. Werkt perfect, geen problemen mee gehad. Hebben nu 62ST met nieuwe Topo GB, die moeten we nog daar uitproberen, maar ziet er goed uit. Geen bijzonderheden, was het wel een org. topo???
barnold Geplaatst 20 augustus 2010 Geplaatst 20 augustus 2010 was kort geleden in londen. opensourcemap op oregon 450. werkt prima. in northumberland heb ik de discoverer map op de oregon gezet. kost wel wat, maar is wel schitterend. echt goed os kaartmateriaal op je gps. kwam wel een andere cacher met een satmap tegen. daarop zijn de os kaarten nog beter te zien. eerder gebruikte ik in northumberland de gb topo op de 60csx, dat werkt wel een beetje, maar haalt niet bij de os discoverer kaarten of onze nl topo's.
DanPan Geplaatst 24 augustus 2010 Geplaatst 24 augustus 2010 Nog een alternatief is Mobile Atlas Creator.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden