Spring naar bijdragen

Gps Mexico


mijk

Aanbevolen berichten

Hallo collega-cachers,

 

ik heb een heel moeilijke vraag.

Heb zelf een e-Trex venture (oudje) en ben op bezoek/vakantie bij mijn zus en zwager in Tulum, Mexico. Zij hebben een stuk land in de bushbush, waarop ze een boerderij aan het bouwen zijn. Ze zouden graag een GPS willen hebben waarop ze kunnen markeren op een kaart waar de grenzen van hun gebied liggen en zo. Dus topografische kaarten van Yucatan moeten erin zitten of ervoor beschikbaar zijn.

Wat verder nog belangrijk is voor de GPS: waterdicht (het is hier erg vochtig), handheld (je kunt echt niet ver rijden in die busbush!), oplaadbaar op 110 Volt of op batterijen, gebruikersmenu en gebruiksaanwijzing in het spaans (mijn zwager spreekt gelukkig wel spaans en niet alleen maya, maar echt veel te weinig engels om een gps te bedienen).

 

Nou, ik hoop dat iemand ideeen heeft... :)

 

Vast bedankt voor het meedenken!

Mijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo collega-cachers,

 

ik heb een heel moeilijke vraag.

Heb zelf een e-Trex venture (oudje) en ben op bezoek/vakantie bij mijn zus en zwager in Tulum, Mexico. Zij hebben een stuk land in de bushbush, waarop ze een boerderij aan het bouwen zijn. Ze zouden graag een GPS willen hebben waarop ze kunnen markeren op een kaart waar de grenzen van hun gebied liggen en zo. Dus topografische kaarten van Yucatan moeten erin zitten of ervoor beschikbaar zijn.

Wat verder nog belangrijk is voor de GPS: waterdicht (het is hier erg vochtig), handheld (je kunt echt niet ver rijden in die busbush!), oplaadbaar op 110 Volt of op batterijen, gebruikersmenu en gebruiksaanwijzing in het spaans (mijn zwager spreekt gelukkig wel spaans en niet alleen maya, maar echt veel te weinig engels om een gps te bedienen).

 

Nou, ik hoop dat iemand ideeen heeft... :)

 

Vast bedankt voor het meedenken!

Mijk

De GPS zou het probleem niet zijn denk ik, de meeste GPSen kan je volgens mij ook in het Spaans zetten, tis volgens mij de 3e taal van de wereld.

Het grootste probleem zal het kaartmateriaal worden, waar haal je dat vandaan Misschien is er iets op Open Source te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je wilt iets op de kaart zetten. Maar helaas zijn er geen kaarten op topo schaal .

Ik neem aan dat de grond kadastraal genoteerd is en dan zal er wel een positie bekend zijn.

Het grondstuk zal toch wel gemarkeerd zijn met oficieele palen of zo??

Als ik in Google maps kijk dan zie een groot bord met spinazie of zo iets. Weinig terreinkermerken.

Misschien heeft de geologische dienst wel topo kaarten op papier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...