Wijntje Geplaatst 15 augustus 2010 Geplaatst 15 augustus 2010 Sinds 2 dagen ben ik ook de gelukkige bezitter van een 62st. Nu loop ik tegen het volgende op: als je een multicache via GSAK in de GPS zet, krijg je behalve het CacheWP "kistje" met daarin de beschrijving etc. ook de childwaypoints. Dat gaat allemaal prima. Maar hoe krijg ik het eindcoördinaat gewijzigd ipv opnieuw een CacheWP aan te maken, waarbij je dan ook niet aan kunt geven dat je hem gevonden hebt, wat bij het originele CacheWP wel kan. Iemand enig idee? Groetjes marja
Feithjes Geplaatst 4 september 2011 Geplaatst 4 september 2011 Ja schopje, want als je een bonus of vraag teken cache hebt wil je die ook loggen ,als waypoint gaat die weg als je erin de buurt komt. Dus hoe stellen we dat in
MoNo_eGo Geplaatst 13 september 2011 Geplaatst 13 september 2011 Sinds 2 dagen ben ik ook de gelukkige bezitter van een 62st. Nu loop ik tegen het volgende op: als je een multicache via GSAK in de GPS zet, krijg je behalve het CacheWP "kistje" met daarin de beschrijving etc. ook de childwaypoints. Dat gaat allemaal prima. Maar hoe krijg ik het eindcoördinaat gewijzigd ipv opnieuw een CacheWP aan te maken, waarbij je dan ook niet aan kunt geven dat je hem gevonden hebt, wat bij het originele CacheWP wel kan. Iemand enig idee? Groetjes marja Je kan next stage doen , dan blijf je in de cache , en anders als je een nieuw wp aan maakt met bv "mark" kun je links boven het icoontje veranderen , verander deze in een geo kistje en je kan hem loggen als gevonden .
Aanbevolen berichten