trackingfamily Geplaatst 5 augustus 2010 Geplaatst 5 augustus 2010 Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn travelbug moet activeren, er wordt om een activeringscode gevraagd, maar heb werkelijk geen idee waar ik die kan vinden.
getzie family Geplaatst 5 augustus 2010 Geplaatst 5 augustus 2010 Staat die niet op het zakje waar de metalen plaatjes in zaten ??
harraps Geplaatst 5 augustus 2010 Geplaatst 5 augustus 2010 Kijk in eerste instantie even op de webpage waar de TBs gekocht zijn. Bijvoorbeeld bij geocachingshop.nl zit boven links in het menu de punt "Activation Codes". Als je hierop klikt, wordt je verder geholpen. Soms hangt het van het type af, is het een cachekinz ga je gewoon naar cachekinz.com. Hoop het helpt een beetje verder. Groet, harraps
trackingfamily Geplaatst 5 augustus 2010 Auteur Geplaatst 5 augustus 2010 Begrijp nu dat de activeringscode in het zakje had moeten zitten, zal dit aan vragen om het alsnog te krijgen. Hoop dat dat mogelijk is bedankt. Het is echt een travelbug, ik heb wel de copytag, maar daar staat verder ook niets op wat mij wijzer maakt. Ik hoopte dat ik iets gemist had om het te activeren, maar dat is helaas niet waar.
coolrunnings1965 Geplaatst 5 augustus 2010 Geplaatst 5 augustus 2010 (bewerkt) Hoi als je de travelbug bj de geocachingshop.nl hebt gekocht zit er een kaartje bij met de activerings code Hoop dat ze je die nog een kunnen verstrekken voor je groeten 5 augustus 2010 bewerkt door coolrunnings1965
trackingfamily Geplaatst 6 augustus 2010 Auteur Geplaatst 6 augustus 2010 Bedankt voor alle tips en berichten in mijn postbus. Ik heb hem kunnen activeren en van de week is The Golden Compass te vinden in de provincie Utrecht.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden