Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Beste Stoffer en Blik,

Mijn excuses voor het alweer een maand in het bezit hebben van jou/jullie hitchhiker.

Ik heb Stoffer en Blik uit de tijdelijke cache : The Night Before Christmas... gehaald op 7 december 2003.

Ik moet bekennen dat dat behoorlijk lang is, maar door omstandigheden ben ik nog niet toe gekomen aan cachen.

Ik begrijp nog steeds niet wie hem hier ingedaan heeft.

Ik was de derde vinder van die cache in december 2003.

Mijn voorgangers waren "Survey Adjo", "TeQ99".

Of heeft misschien de eigenaar "Johny cache" hem erin gedaan en vergeten te loggen?

Ik weet het niet, en heb begrepen dat je hem pas logt als je hem weer in een andere cache plaatst.

Nogmaals mijn excuses, en als je wilt dat ik hem spoedig in een andere cache stop ga ik mij hiervoor inspannen op korte termijn.

In ieder geval is hij niet verdwenen :ph34r: , zoals je kunt lezen in mijn log van de cache The night.....

**EDIT**

...of is toch "Zuurtje" ( 19-10-'02 ??) die hem als laatste heeft gehad.

Kijk maar eens hier of hier voor de laatste vier bladzijden van het logboekje.

Geplaatst

Ik werd tijdens de JOTA in oktober door de toenmalige eigenaren [Adjo] in de gelegenheid gesteld 'm te loggen.

Loggen kan trouwens zodra je het fysieke logboek beschreven hebt.

Dit in tegenstelling tot TB's, die kan je loggen zodra je in 't bezit bent van het nummer.

Heb je de TB zelf niet, dan plaats je een note, waarna de TB ook op jou lijst van gevonden TB's komt te staan. Da's weer aardig want zo kan je later nog eens nagaan wat er met de TB is geschied.

ZONNIG SPOOR :ph34r: ZUURTJE

Geplaatst
Ik heb Stoffer en Blik uit de tijdelijke cache : The Night Before Christmas... gehaald op 7 december 2003.

Ik moet bekennen dat dat behoorlijk lang is, maar door omstandigheden ben ik nog niet toe gekomen aan cachen.

Ik weet het niet, en heb begrepen dat je hem pas logt als je hem weer in een andere cache plaatst.

GEWELDIG!

De hitchhiker is dus weer terecht!

Er missen enkele logs op de stoffer en blik hitchhiker pagina (misschien is dit ook niet duidelijk...)

Als wij een hitchhiker tegenkomen doen wij het volgende:

Wij

-loggen op de cache-pagina waar de hitchhiker uit komt dat we deze hebben meegenomen

-loggen op de hitchhiker pagina dat we de hitchhiker hebben (en binnenkort ergens in zullen plaatsen)

Als we de hitchhiker weer op reis sturen dan:

- editten we de found-log of zetten er een note bij.

In ieder geval kunnen we weer rustig slapen...

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...