fczwolle99 Geplaatst 4 augustus 2010 Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ik wil gaan Geocachen. Ik heb alleen nog geen gps, nou wou ik een ipod touch gaan halen. Kun je hier een gps op zetten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 4 augustus 2010 Share Geplaatst 4 augustus 2010 3 voorwaarden: 1: Heb je een externe GPS ontvanger 2: Kun je deze bluetooth koppelen aan de Ipod 3: Is er geocaching software voor de ipod? Is het niet makkelijker om een goedkope (volg de pijl) GPS te kopen, dat moet voor 50 euro lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fczwolle99 Geplaatst 4 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 4 augustus 2010 Nouja welke GPS is volgens jou goed dan voor 50 euro?? Ik lees overal bedragen van 125 euro minimaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 4 augustus 2010 Share Geplaatst 4 augustus 2010 Zoek maar even op Marktplaats naar etrex (volg de pijl, dus geen kaarten!), en dan een beetje onderhandelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kwibus Geplaatst 4 augustus 2010 Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ik wil gaan Geocachen.Ik heb alleen nog geen gps, nou wou ik een ipod touch gaan halen. Kun je hier een gps op zetten?? Ik heb ook een Ipod touch. Leuk om de caches op te halen via de geocaching applicatie. Je kan er ook mee cachen zonder papier als je de caches opslaat op je Ipod. Werkt volgens mij enkel als je een internet verbinding heb. De aanschaf van een echte GPS ontvanger is dus dan wel noodzakelijk. groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fczwolle99 Geplaatst 5 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 5 augustus 2010 Ik ga zoeken naar een etrex:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fczwolle99 Geplaatst 5 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 5 augustus 2010 http://link.marktplaats.nl/366314272 Is dit een goede? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 5 augustus 2010 Share Geplaatst 5 augustus 2010 ja dat is een goeie je kunt ook kijken voor een garmin geko (is nog goedkoper) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fczwolle99 Geplaatst 5 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 5 augustus 2010 staan er maar 2 van op marktplaats:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden