Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vorig jaar heb ik een cache (GCP909) die we hebben bezocht hebben in Noorwegen een paar weken op de watchlijst gezet. Later heb ik deze d.m.v. de button "Remove from watchlist" de cache van de lijst afgehaald. Dat ging heel lang goed tot Geocaching.com met updates begon te klooien. Sindsdien lukt het niet om deze cache via de remove button te verwijderen van de watchlijst, hij komt telkends weer terug. De caches die ik indertijd tegelijk met GCP909 op de watchlijst had staan zijn wel verwijderd en blijven weg.

Wie heeft raad? om van de storende watch-mailtjes af te komen.

Vr. Gr. Gerrit

Geplaatst

Misschien een stomme suggestie: wij willen weleens vergeten om de 'remove' te bevestigen door later ook nog boven in beeld op "yes" te klikken.

Geplaatst
Misschien een stomme suggestie: wij willen weleens vergeten om de 'remove' te bevestigen door later ook nog boven in beeld op "yes" te klikken.

Nee, dat vergeet ik niet, ik druk wel op de bevestiging..

Geplaatst

dit lijkt me duidelijk een vraag voor groundspeak

misschien weten zij de oplossing

aangezien je alles al gedaan hebt

Geplaatst

Even omgekeerd denken...

Wat gebeurt er als je hem eerst nog maals gaat volgen en dan weer uitzet. Mogelijk dat door deze actie het foute record bij gc.com word overschreven. En daarna wel weg wil.

Anders blijft gc.com mailen over.

Geplaatst
Even omgekeerd denken...

Wat gebeurt er als je hem eerst nog maals gaat volgen en dan weer uitzet. Mogelijk dat door deze actie het foute record bij gc.com word overschreven. En daarna wel weg wil.

Ook dit heb ik verschillende malen geprobeerd maar ook dit is niet de oplossing.

Ben ik de enige met dit probleem?

Ik ben benieuwd.

gr. Gerrit

Geplaatst

Genoemde cache op mijn watchlist gezet.

En vervolgens met "remove from watchlist" er weer af gehaald.

Dat lukte probleemloos.

Waarschijnlijk een overbodige vraag 1: weet je zeker dat ie niet van je watchlist verdwijnt (niet dat bv je oude watchlist pagina uit je cachegeheugen van de pc gehaald wordt en dat ie in werkelijkheid er gewoon af is)

Vraag 2: wat gebeurt er als je op deze link klikt? Remove Borgund Stave Church, immers dat is de cache waarnaar je verwijst.

Greetz Bloodwoosj.

Geplaatst
Waarschijnlijk een overbodige vraag 1: weet je zeker dat ie niet van je watchlist verdwijnt (niet dat bv je oude watchlist pagina uit je cachegeheugen van de pc gehaald wordt en dat ie in werkelijkheid er gewoon af is)

Vraag 2: wat gebeurt er als je op deze link klikt? Remove Borgund Stave Church, immers dat is de cache waarnaar je verwijst.

Greetz Bloodwoosj.

Dag Bloodwoosj,

1. Ik krijg telkens een mail dat de cache is gelogd dus dan zal ie ergens nog op "watch" staan.maar waar dan?

2- als ik op de link klik dan staat dit boven het lijstje.

"Your Watchlist

The item has already been removed or was not on your watch list."

Geplaatst

Als je de mededeling krijgt dat ie al van je watchlist af is, zou ie er dus ook niet meer op kunnen staan.

Waar de mailtjes dan vandaan komen, ik kan drie oorzaken bedenken, maar misschien zijn er nog meer:

mogelijkheid 1)

je hebt ooit een privé bookmarklist aangemaakt waar diverse caches op staan (misschien wel die serie die je op vakantie wilde gaan doen), maar waarop onder andere ook die Borgund Stave Church cache op staat.

Vervolgens heb je de optie "Notify me when items on this list are logged" aangevinkt.

Iedere keer als één van de caches op je bookmarklist wordt gelogd, krijg je dan een mail

mogelijkheid 2)

je hebt bij de notifications een bepaalde punt (of geocache) aangegeven waar je als er binnen een bepaalde straal gelogd wordt je automatisch een mailtje gestuurd krijgt bij het loggen van een van de caches in dat gebied

mogelijkheid 3)

je hebt een tweede account op hetzelfde e-mailadres en op dat tweede account staat de cache op de watchlist

Mocht alledrie niet het geval zijn, wellicht dat andere forumgebruikers nog meer ideeën hebben?

Die mailtjes zullen toch niet door kaboutertjes veroorzaakt worden :thumbup:

Greetz Bloodwoosj

Geplaatst
mogelijkheid 3)

je hebt een tweede account op hetzelfde e-mailadres en op dat tweede account staat de cache op de watchlist

Bloodwoosj,

Het zou mogelijkheid 3 best eens kunnen zijn. Vorig jaar had ik inderdaad een tweede account (voor echtgenote) op het zelfde emailadres. Ik heb gekeken en de cache Borgund Stave Church stond nog op haar watchlijst. Ik heb het nu meteen verwijderd dus het is even afwachten maar ik heb goede hoop.

Blooswoosj vooralsnog hartelijk dank voor deze hulp.

Vr. gr. Gerrit

Geplaatst
You're welcome :beerchug:

Eigenlijk is dit soort puzzels nog leuker dan een mystery oplossen ;)

Greetz Bloodwoosj.

Hebben we allebei weer een leuk begin van de dag. :thumbup:

groeten, Gerrit

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...