Flos Geplaatst 15 juli 2010 Geplaatst 15 juli 2010 Wie kan me helpen aan een werkende versie van geocacher.jar v1.1? Downloaden van de gegeven link geeft een zip bestand dat helemaal geen geocacher.jar bestand bevat.
Fotogravinnetje Geplaatst 15 juli 2010 Geplaatst 15 juli 2010 (bewerkt) Heb je wel het juiste linkje gebruikt? Deze staat bijvoorbeeld ook op die site en is de rechtstreekse .jar-file 15 juli 2010 bewerkt door Fotogravinnetje
DiedB Geplaatst 15 juli 2010 Geplaatst 15 juli 2010 Ik weet niet welk programma je bedoelt maar ik kan je wel helpen aan een ander programma voor op een mobieltje: Pocket Geocaching Tool. Voor op je computer is er GCTool En voor op je GPS met Wherigo-ondersteuning is er de Converter. Al de bovenstaande tools kunnen woordwaarde berekenen (en nog veel meer).
Team WECA Geplaatst 15 juli 2010 Geplaatst 15 juli 2010 Het hangt van de browser af welke extensie je krijgt. De ene browser geeft je netjes toch de *.jar file, een andere browsers geeft een zip-file. Ik weet niet of je die simpel kunt omnoemen, maar probeer het eens met een andere browser (bv. IE8). Anders toch gewoon eens proberen om te noemen, als er staat dat je een *.jar zou moeten krijgen. Dan zou omnoemen misschien een oplossing zijn. Gr. en succes Team WECA jr
handleiding Geplaatst 15 juli 2010 Geplaatst 15 juli 2010 waar staat de uitleg hiervan. Ben er nu al blij mee
Aanbevolen berichten