Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi,

Mijn huidige Magellan Explorist 100 is langzaam de geest aan het geven.

Een aantal knopjes functioneren niet. Meer. Gelukkig kan ik wel nog cachen, maar scrollen door menu's e.d. zit er niet meer bij.

Ik heb het apparaat eens uit elkaar gehaald, maar van binnen was hij brandschoon en bovenal heel....

Ik wil nu een andere GPS kopen en twijfwl tussen de Garmin GPSMAP 60 C(s)X en de Dakota 10/20.

Wat is volgens jullie de beste keuze? Ik wil eigenlijk enkel geocachen met het apparaat waarbij ik af toe de kaartinfo wil kunnen raadplegen. Dat laatste heeft me een aantal keren kunnen helpen in het verleden :-)

Groet,

Peter

Geplaatst

Geen ervaring met de Dakota, maar onze 60scx bevalt ons prima!

Wij gebruiken hem ook vrnl voor het cachen. (Hoewel het op vakantie of in onbekende plaatsen ook heel handig kan zijn om je auto weer terug te vinden :beerchug: )

Geplaatst

Als het gaat om bedieningsgemak de Dakota, als het gaat om robuustheid de Map60. Allebei mooie apparaten trouwens. Succes met de keuze.

Geplaatst

Zelf zit ik na te denken over de Map 60 of Map 62 serie. Misschien is de 62 serie ook wel een optie voor je. men zegt dat ze een stuk snellen zijn. en maar 40 euro duurder

Geplaatst

Vanwege de reacties van wat nadere bekende cachers en de uitkomst van de poll (Wie heeft welke GPS) voor een 60Cx gekozen. Geen CSx omdat ik de kompas- en hoogtemeter nog nooit gemist heb.... Ik zag niet echt voordeel in een 62 en heb voor het geld dat over was de City navigator erbij genomen... :beerchug:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...