the aunties Geplaatst 26 juni 2010 Geplaatst 26 juni 2010 Hoi, Ik heb een oregon 400T en probeer caches uit pocket queries vanaf een micro SD te zoeken, maar deze worden niet gevonden. Wat heb ik gedaan: pocket query maken, uitgepakt op computer, weggeschreven naar micro SD schijf (terwijl deze in de Garmin zit). Nu zie ik naast mijn E schijf met titel Garmin netjes ook een F schijf (verwisselbare schijf). Als ik echter vanuit het normale geocache menu probeer te zoeken naar de caches dan lukt dat niet. Heeft iemand goede raad voor mij? Vriendelijke groet, The Aunties
scoutvinder Geplaatst 26 juni 2010 Geplaatst 26 juni 2010 Maak op het sd kaartje een map "Garmin" en daar weer een map"GPX" in. Zet dan je gpx bestanden in de map GPX. Bij mij werkt dit op mijn oregon 300. Scoutvinder
the aunties Geplaatst 26 juni 2010 Auteur Geplaatst 26 juni 2010 Maak op het sd kaartje een map "Garmin" en daar weer een map"GPX" in.Zet dan je gpx bestanden in de map GPX. Bij mij werkt dit op mijn oregon 300. Scoutvinder Dat had ik al geprobeerd, maar helaas het werkt niet........
MacDD Geplaatst 26 juni 2010 Geplaatst 26 juni 2010 Wat kun je wel lezen vanaf die micro-kaart als je hem in je GPS stopt? Kan hij wel gewoon de kaarten lezen? Het kan gewoon dat je computer hem als 2 kaartjes ziet, kan aan je kaart-lezer liggen. Eigenlijk heb ik veel meer info nodig.
the aunties Geplaatst 26 juni 2010 Auteur Geplaatst 26 juni 2010 Wat kun je wel lezen vanaf die micro-kaart als je hem in je GPS stopt? Kan hij wel gewoon de kaarten lezen? Het kan gewoon dat je computer hem als 2 kaartjes ziet, kan aan je kaart-lezer liggen.Eigenlijk heb ik veel meer info nodig. Een plaatje jpeg ziet hij ook niet vanuit de GPS. Kaarten heb ik hier niet voorradig, dus dat kan ik niet uitproberen. Ja ik begrijp dat de informatie beperkt is. Ik heb ook niet een alternatief kaartje, om te kijken of de kaart kapot is (wat ik niet denk want de computer ziet hem wel). Omdat we morgen op vakantie gaan heb ik de vraag toch maar even gesteld. Het probleem is dus niet dat de computer hem niet ziet, puur dat de oregon de informatie niet kan bereiken.
Janivanda Geplaatst 28 juni 2010 Geplaatst 28 juni 2010 Hoe heb je het kaartje geformateerd? FAT, FAT32 of NTFS? Probeer anders even opnieuw te formateren met FAT32 en dan nog eens proberen een GPX in map \Garmin\GPX te zetten.
Aanbevolen berichten