Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Sinds een week heb ik een Oregon 550T en natuurlijk druk aan het spelen en uitzoeken. Mooi ding, niets mis mee, maar wel veel meer werk dan bij mijn oude GPSMap 60 csx. Ik gebruik de gps ook voor navigeren in de auto, dus van de week city navigator op micro sd besteld en er in gezet. Na wat gepruts werkt het allemaal prima.... alleen krijg ik enkel maar de route op de kaart. Bij de vorige gps kon ik bladeren en zag dan ook de routebesschrijving en hoelang de reis zou duren e.d. Ik hoop dat ik iets mis bij de oregon, want dit is wel heel summier in informatie. Moet ik straks toch eerst weer een routeplanner uitprinten. Maar weer hopen op de kennis van het forum! :D

Geplaatst

De routebeschrijving kun je krijgen door in het hoofdmenu naar actieve route te gaan.

Het zichtbaar maken van de duur van de reis, of aantal km tot bestemming, of de ETA (of een van de andere 40 dingen) kun je instellen in het menu Kaart. Kies voor 2 of 4 velden die je wilt zien, klik op die velden en je kunt ze wijzigen.

Veel plezier met uitzoeken wat de Oregon allemaal kan. Ik heb hem nu ruim een half jaar en leer regelmatig nog wat nieuws bij!

Geplaatst
De routebeschrijving kun je krijgen door in het hoofdmenu naar actieve route te gaan.

Het zichtbaar maken van de duur van de reis, of aantal km tot bestemming, of de ETA (of een van de andere 40 dingen) kun je instellen in het menu Kaart. Kies voor 2 of 4 velden die je wilt zien, klik op die velden en je kunt ze wijzigen.

Veel plezier met uitzoeken wat de Oregon allemaal kan. Ik heb hem nu ruim een half jaar en leer regelmatig nog wat nieuws bij!

Heel erg bedankt! Weer een stukje wijzer. Ik heb nog nooit zoveel op het forum rondgespeurd als nu. Heerlijk, dat als je er écht niet meer uitkomt, er altijd iemand wel weer een antwoord heeft! :D

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...