Spring naar bijdragen

Dakota 20 Of De Oregon 300


Fam Vogel

Aanbevolen berichten

Wij hebben op dit moment een GPS ( eTrex Legend HCx) die we willen vervangen. We hebben een beetje rond zitten kijken en komen uit op de dakota 20 en de oregon 300. Nu is die laatste zo ongeveer €100,= duurder. We hebben wel gezien dat het beeldscherm beter is maar ik kan me niet voorstellen dat dit het enige verschil is om op die prijs te komen.

We willen wel graag weten (het liefst uit ervaringen) welke van deze 2 de meeste voordelen heeft ten opzichte van de andere.

Kunnen jullie ons hier misschien een beetje helpen? Want op de vergelijkings sites kom je hier niet echt veel verder mee.

 

Alvast bedankt.

Familie Vogel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het klinkt misschien flauw, maar die keuze zal je toch zelf moeten maken.

 

Ik meen dat de OR 300 niet meer wordt gemaakt, dat wordt dan de 450.

 

Als je zelf weet wat je uit wilt geven en wat je aan mogelijkheden wilt,

is het een kwestie van de toestellen naast elkaar leggen en kijken

wat de verschillen zijn. Wat kan de één meer en wil je daarvoor betalen ?

 

 

In Moordrecht zit een filiaal van Waypoint.

Daar kunnen ze je prima helpen met adviezen en kun je de toestellen ook zien en vasthouden.

 

Succes en alvast veel plezier ermee !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De oregon 300 is vervangen door 450, maar eigenlijk bijna hetzelfde. De dakota is een stuk kleiner dan de oregon, en met de dakota kun je geen wherigo's doen volgens mij. Voor de rest zijn ze redelijk gelijk. Vanwege de grote vind ik de oregon lekkerder werken omdat je meer kaart in beeld hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een jaartje geleden bij defecte Etrex Legend vervangen door de Dakota 20. Heb er geen moment spijt van gehad. Het scherm is mij groot genoeg. Het is een mooi handzaam apparaatje en ik neem hem altijd mee.

 

Hij kan idd geen Whereigo doen, maar daar heb ik vrede mee. Heb ook nog de beschikking over een HTC telefoon met GPS...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...