cilomax Geplaatst 1 juni 2010 Geplaatst 1 juni 2010 ik heb hetzelfde probleem, Oregon wordt niet meer herkend door zowel pc als laptop. (garmin begint wel met opstarten en laden van de gpx bestanden maar dan op een gegeven moment loopt ie vast) ik krijg hem wel aangesloten (en herkend) als ik het geheugenkaartje eruit haal. dit is volgens mij bij mij zo sinds de update naar 3.7 (?)
Lemon Geplaatst 1 juni 2010 Geplaatst 1 juni 2010 (bewerkt) Mijn Garmin 550 wordt soms niet herkend door de computer. Op het display van de Garmin zie ik dan wel 'Garmin' branden, maar de computer ziet geen apparaat (niet in MapSource, niet bij Send to Gps op Geocaching.com, niet in de verkenner). En als ik de usb-kabel losmaak, blijft de Garmin 'hangen'. Op het display blijft "Garmin' branden, maar ik kan'm niet meer uitzetten. Wat ik dan doe is dat ik een van de batterijtjes een 20-tal tellen loshaal. Dan weer er in. Dan weer de usb-kabel aansluiten. Meestal gaat het dan goed. Geen idee waarom. 1 juni 2010 bewerkt door Lemon
BaLa2Mi Geplaatst 3 juni 2010 Geplaatst 3 juni 2010 Normaal gesproken moet de oregon aangaan zogauw je hem aan de USB legt, maar soms werkt dat bij mij ook niet. Ik zet de oregon dan zelf nog even aan en dan werkt alles wel. Over het blijven hangen: Dat kan zijn omdat er veel te veel waypoints ingeladen moeten worden. Af en toe alle waypoints verwijderen uit de oregon helpt. Je moet dan ook even je gpx bestanden verwijderen, want die leest hij niet meer in. De oregon even aanzetten. Daarna kun je de gpx bestanden weer toevoegen. Ik hoop dat ik heb kunnen helpen.
Aanbevolen berichten