Spring naar bijdragen

Findstatgen39beta.gsk


Miza

Aanbevolen berichten

Hallo mede GSAK-gebruikers,

 

Ik heb de FindStatGen39Beta.gsk geïnstalleerd om het 10 Year Event icoontje in mijn statistieken zichtbaar te maken. Helaas is dit na het draaien van deze macro toch niet gelukt. Op het GSAK forum wordt aangegeven dat je het volgende moet doen:

To mark an Event cache as a 10 Year Event place the string 'FindStats10YearEvent' anywhere in the 'User Notes' section of the cache entry in GSAK.

Maar ik heb geen idee wat dat betekent. Wie kan mij helpen?

 

Profiel Team OpdeBeek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In GSAK bestaat er ook een kolom User Notes.

 

View->Add/Delete Columns->Notes (aanvinken)

 

Dan bij de desbetreffende cache even dubbelklikken in het vakje voor de User Notes en daar

 

FindStats10YearEvent in plakken...

 

Vervolgens maakt de FinsStatGen39Beta-macro er een mooi icoontje van in je statistieken...

 

Door die tekst in de User Notes herkent de macro die cache ook als "10 Years Event" en geeft hem

dus het icoontje...

 

Ik heb het net geprobeerd en het werkt prima.

 

:)

 

Succes !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de nieuwsgierige meelezers:

 

HIER is het profiel te vinden van Team OpdeBeek...

 

:)

Euh, geen icoontje voor de 10 year?

Fire5

 

Misschien moeten zij eerst nog dit topic lezen en de wijzigingen aanbrengen ?

 

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien moeten zij eerst nog dit topic lezen en de wijzigingen aanbrengen ? :P

Hallo jo-anne,

 

Dat had jij goed ingeschat dat ik het topic nog moest lezen. Op zo'n geweldige, zonnige Pinksterdag kunnen wij niet binnen blijven zitten: lekker op de fiets een cacherondje door Zeeland gedaan.

Ik heb jouw aanwijzingen toegepast, waarvoor hartelijk dank, maar helaas lukt het niet. Ik heb de tekst zowel met als zonder aanhalingstekens ingevoerd bij User Notes, maar beide geven geen icoontje. Wat doe ik dan toch anders dan jij?

 

Gr. Miza van Team OpdeBeek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo jo-anne,

 

Dat had jij goed ingeschat dat ik het topic nog moest lezen. Op zo'n geweldige, zonnige Pinksterdag kunnen wij niet binnen blijven zitten: lekker op de fiets een cacherondje door Zeeland gedaan.

Ik heb jouw aanwijzingen toegepast, waarvoor hartelijk dank, maar helaas lukt het niet. Ik heb de tekst zowel met als zonder aanhalingstekens ingevoerd bij User Notes, maar beide geven geen icoontje. Wat doe ik dan toch anders dan jij?

 

Gr. Miza van Team OpdeBeek

 

Heerlijk, ik heb vanmiddag ook maar even de fiets gepakt om wat caches te zoeken...

 

Maar naar aanleiding van jullie eerste bericht ben ik gaan kijken. Heb FindStatsGen39Beta erop gezet,

de tekst (zonder aanhalingstekens) in de usernotes gezet. (zie HIER)

en de findstatsgen39beta-macro laten draaien. toen zag ik inderdaad een mooi icoontje.

 

Waarom het dan bij jullie niet werkt, snap ik ook niet...

:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo jo-anne,

 

Goed lezen is een kunst die ik blijkbaar nog steeds niet goed onder de knie heb. Doordat jij er een plaatje bij geplakt hebt, zag ik dat ik het niet in de User Notes, maar in de Userdata had geplakt. Nu is het inmiddels wel gelukt. Heel hartelijk dank voor de moeite.

 

Gr. Miza

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo jo-anne,

 

Goed lezen is een kunst die ik blijkbaar nog steeds niet goed onder de knie heb. Doordat jij er een plaatje bij geplakt hebt, zag ik dat ik het niet in de User Notes, maar in de Userdata had geplakt. Nu is het inmiddels wel gelukt. Heel hartelijk dank voor de moeite.

 

Gr. Miza

 

Geweldig ! :lol:

 

En dat lezen... Ja, dat is regel één bij het cachen. Daar wijs ik mijzelf ook nog wel eens op, hihi...

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...