Waldio Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Geplaatst 23 mei 2010 Krijgen is toch altijd goedkoop??? Krijgen is onbetaalbaar! Wat een moeilijke mistery......
friekje Geplaatst 23 mei 2010 Geplaatst 23 mei 2010 Krijgen is toch altijd goedkoop??? Krijgen is onbetaalbaar! Wat een moeilijke mistery...... Maarreh.......ga je echt al een cache maken en wegverstoppen??
Waldio Geplaatst 24 mei 2010 Auteur Geplaatst 24 mei 2010 ga je echt al een cache maken en wegverstoppen?? Ja, ik ga een cache maken. En graag niet meteen reacties over dat ik te weinig caches heb gevonden, want ik lees veel meer. En ik heb misschien wel meer verstand van GPS'en en Geocaching als andere -meer ervaren- mensen. Daarnaast heb ik al heel veel mistery's opgelost, maar nog niet gezocht. Maar zoals ik al zei: Wacht maar af, en zie wat er van komt!
Waldio Geplaatst 21 juni 2010 Auteur Geplaatst 21 juni 2010 Gister is het mooie munitiekistje opgehaald! Lepman bedankt!! :thumbup: @Modjes, dit topic kan dicht.
Cernunnos Geplaatst 21 juni 2010 Geplaatst 21 juni 2010 op verzoek topic starter, draadje over en sluiten
Aanbevolen berichten