Jan en Jany Geplaatst 2 januari 2004 Share Geplaatst 2 januari 2004 Ik ben op zoek naar icons die iets met geocachen te maken hebben Wie heeft ze voor mij . Alvast Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 2 januari 2004 Share Geplaatst 2 januari 2004 Kijk hier maar eens, op de site van Femke & Sandor. Misschien staat daar iets voor je bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
remco.1971 Geplaatst 2 januari 2004 Share Geplaatst 2 januari 2004 Geocaching Icon Creator! Gemaakte Icons Hier ook nog een aantal. Texas Geocaching Icon selector Femke en Sandor Code Creator Hopelijk heb je er wat aan.... de Geocaching Icon Creator! het ik ook pas net ontdekt en ik vind hem super! groeten remco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGerard Geplaatst 2 januari 2004 Share Geplaatst 2 januari 2004 Verwijderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGerard Geplaatst 2 januari 2004 Share Geplaatst 2 januari 2004 Verwijderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maja120 Geplaatst 10 januari 2004 Share Geplaatst 10 januari 2004 Voor kant en klare geocach icoontjes kijk je bij http://www.pocketpc-club.nl/forum/showthre...?threadid=24012 Heb ik ze ook net vandaan gehaald. Werken perfect met POI Groet, Maja, die z'n icoontjes in de PPC heeft aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden