Spring naar bijdragen

Magellan 500 Usb Connector / Kabel


Veendammer

Aanbevolen berichten

Hallo mede-cachers,

 

Wie weet waar ik een connector (of USB kabel) voor een Magellan Explorist 500 kan verkrijgen. Het probleem van deze toestellen is dat het een zeer specifieke connectoraansluiting betreft (en helaas geen mini-usb aansluiting is).

De huidige connector heeft wat te lijden gehad en is niet meer te repareren. Met pijn en moeite (en een vaste hand) lukt het af en toe nog om een verbinding te maken.

 

Liefst haal/koop ik de connector/kabel in Nederland of bij iemand die toevallig nog één heeft liggen.

 

Zie het graag.

 

Afbeelding:

usbexplorist.gif

 

Volgens mij is deze connector gelijk aan die van de Explorist 400 en 600.

bewerkt door bekkemab
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
ReizenReizen

Moi Veendammer,

 

Heb je al contact opgenomen met de winkel (mits je de GPS nieuw heb aangeschaft natuurlijk)? De kabel maakt deel uit van het product dat je koopt en je mag verwachten dat het bij goed gebruik even lang mee gaat. De winkel kan je mogelijk doorverwijzen naar de garantie/ reparatie mogelijkheden.

 

Wat je verder nog kunt proberen is contact op te nemen met Magellan Nederland (via hun website http://shop.magellan.nl/ ) of Futurumshop. Mogelijk hebben de serviceafdelingen daar nog een exemplaar over.

 

Echter, vanwege het stopzetten van de eXplorist serie vorig jaar door Magellan ben je mogelijk gedoemd eigen initiatief en een aanschaf bij een (buitenlandse) webwinkel. Reken op een $ 10-15 voor de kabel en evenveel verzendkosten (bij meerdere webwinkels via eBay verkrijgbaar). Te samen wordt dit circa Euro 15-25.

 

Furcas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...