remco.1971 Geplaatst 2 januari 2004 Share Geplaatst 2 januari 2004 Lieve Iedereen, van wie is de gele racewagen in een plastic zakje waar nog net: Yellow Car ...........ce .......an........ ....he! op geschreven staat? Is dit een traveler (kon hem niet vinden in de lijst met "yellow car")? Wat moet er mee? Als ie niet van iemand is ga ik hem bombarderen tot travelbug....heb er nog wel eentje ergens liggen.... Goed dat bombarderen doe ik ergens halverwege januari of zo.... Groeten remco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bytheway Geplaatst 2 januari 2004 Share Geplaatst 2 januari 2004 Mmm, heb je geen scan of foto van het auto'tje en het zakje? Wellicht dat er dan eerder bij iemand een belletje gaat rinkelen. Bytheway Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 2 januari 2004 Share Geplaatst 2 januari 2004 van wie is de gele racewagen in een plastic zakje waar nog net: Als hij hier op lijkt is het al een TB Als het hier op lijkt is het al een cache ( maar dat weet je nog wel want jij was die gene die hem als 1e logde) Maar in alle twee de gevallen kan ik mij best indenken dat die overeenkomst met een rees-auto snel gemaakt is Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
remco.1971 Geplaatst 2 januari 2004 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2004 hierbij dan plaatje... groeten remco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
remco.1971 Geplaatst 3 januari 2004 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2004 issie dan echt van niemand???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden