Geoklop Geplaatst 15 mei 2010 Geplaatst 15 mei 2010 hallo ik ben een beetje aan het rondkijken voor een makkelijke cach want de eerste moet ik vinden als ik een kaart wil uit printen dan zie ik steeds een rode balk met Please note: To use the services of geocaching.com, you must agree to the terms and conditions in our disclaimer wat bedoelen ze hier nu mee...? en waar kan ik dat vinden
eSeR2008 Geplaatst 15 mei 2010 Geplaatst 15 mei 2010 hallo ik ben een beetje aan het rondkijken voor een makkelijke cach want de eerste moet ik vinden als ik een kaart wil uit printen dan zie ik steeds een rode balk met Please note: To use the services of geocaching.com, you must agree to the terms and conditions in our disclaimer wat bedoelen ze hier nu mee...? en waar kan ik dat vinden Hallo Als je op dat disclaimer linkje klikt zie je het volgende: <Disclaimer - geocaching.com>
Beukenootje Geplaatst 15 mei 2010 Geplaatst 15 mei 2010 en wat ze er mee bedoelen: cachen doe je op eigen risico en je kan ze niet voor het gerecht slepen als je onderweg uit een boom valt. Het blijft een Amerikaans bedrijf
Geoklop Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Geplaatst 15 mei 2010 hallo ik ben een beetje aan het rondkijken voor een makkelijke cach want de eerste moet ik vinden als ik een kaart wil uit printen dan zie ik steeds een rode balk met Please note: To use the services of geocaching.com, you must agree to the terms and conditions in our disclaimer wat bedoelen ze hier nu mee...? en waar kan ik dat vinden Hallo Als je op dat disclaimer linkje klikt zie je het volgende: <Disclaimer - geocaching.com> ja oke maar wat dan?? misschien een stomme vraag hoor
Waldio Geplaatst 15 mei 2010 Geplaatst 15 mei 2010 Ze bedoelen dat als er iets gebeurd: Gebroken been, opgepakt, enz. je niet een schadeclame bij ground speak moet indienen.
Charissa1404 Geplaatst 15 mei 2010 Geplaatst 15 mei 2010 Ik denk dat je gewoon een vinkje moet zetten voor het hokje dat je agreed met de terms... Dan pas is je registratie compleet en kan je caches zoeken op geocaching.com
Geoklop Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Geplaatst 15 mei 2010 Ik denk dat je gewoon een vinkje moet zetten voor het hokje dat je agreed met de terms... Dan pas is je registratie compleet en kan je caches zoeken op geocaching.com Volgens mij had ik dat al gedaan want ik zie ook geen vakje waar ik een vinkje moet zetten? nou maakt ook niet uit toch??
Waldio Geplaatst 15 mei 2010 Geplaatst 15 mei 2010 nou maakt ook niet uit toch?? Inderdaad, het is alleen een waarschuwing.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden