Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Het is een begin. Het probleem zou hiermee opgelost kunnen zijn. Kun je nu zien welke software versie je hebt? Want dan zou je evt. ook een oorzaak aan kunnen wijzen.

Geplaatst
Het is een begin. Het probleem zou hiermee opgelost kunnen zijn. Kun je nu zien welke software versie je hebt? Want dan zou je evt. ook een oorzaak aan kunnen wijzen.

Software versie 3.30

Geplaatst

Oké, mooi, dan is dat het probleem dus niet. Hopelijk blijft het probleem weg. Elke gps heeft wel eens een total reset nodig.

• 2 weeks later...
Geplaatst

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad met mijn Garmin e-Trex Venture toen ik die een aantal maanden had.

Via Bever heb ik netjes een nieuwe gekregen. Deze lijkt wel iets anders te werken, misschien andere software?

Geplaatst
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad met mijn Garmin e-Trex Venture toen ik die een aantal maanden had.

Via Bever heb ik netjes een nieuwe gekregen. Deze lijkt wel iets anders te werken, misschien andere software?

Nee geen andere software, kijk maar in jouw topic over dit onderwerp.

Trouwelijks:

Waarom post jij de vragen in een nieuw topic en alle topic die daar op lijken? 1 keer is wel genoeg, dan lezen de meesten het ook wel

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...