Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben mij de laatste tijd wat aan het verdiepen in het maken van een eigen cache, loop de diverse forums af en heb bij geocaching.com en geocaching.nl de diverse pagina's wel gevonden voor het maken.

Nu vindt ik de informatie nogal verspreid en voor mij engiszins onduidelijk, zou iemand mij kunnen helpen hoe ik de cachepagina in html(heb de diverse info hier wel over gelezen maar blijft onduidelijk) moet opstellen en moet onderhouden en kan iemand mij helpen met het toestemming vragen van de cache. Omdat het een multi is moet ik dan voor ieder punt waar ik dan wat verberg ook toestemming vragen?

De bedoeling is om de cache in de buurt van Sneek te leggen.

Geplaatst

Bedankt Waldio is op dit moment hulpvaardig met het helpen bij het maken van een cachepagina. Ben zelf nu bezig hoe ik toestemming moet regelen. Dit vindt ik geloof ik ook het lastigste gedeelte. Het heeft mij in het verleden als meermaals tegen gehouden om door te zetten met het leggen van een cache. Waarschijnlijk omdat je niet weet waar je moet beginnen en ik tevens niet zo'n bellert ben om zomaar de gemeente te bellen. Wellicht koudwatervrees.

Geplaatst (bewerkt)

Bij de meeste landeigenaren (alles behalve een paar lastige) is het officieel niet nodig om toestemming voor een route te vragen, alleen voor de cache en fysiek geplaatste waypoints.

Maar wanneer je toestemming voor de cache gaat aanvragen willen ze zelf vaak (altijd?) ook de route weten.

Dus: als je in dat gebied geen waypoints verstopt (alleen vragen) en niet de cache plaatst kan je de route gewoon neerleggen, behalve als het over terrein loopt van die enkele kritische grondeigenaren, zoals Geldersch Landschap.

Voor de cache zoek je dan een "makkelijkere" grond/gebiedeigenaar op.

bewerkt door Goedweerloper
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...