Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Op geocaching.com heb ik een hotmail adres ingevuld. Nu wil ik dit email adres graag veranderen. Als ik dat via mijn profiel aan pas krijg ik de volgende melding:You are either not logged in and / or do not have sufficient permissions to view this content. Wie kan mij helpen?

Geplaatst

Ga eerst gewoon naar de homepage van GC.com en log bovenaan in. Ga dan naar je Account Details en klik bij "Your E-Mail Address" op change en verander het mailadres.

Als het niet werkt probeer het dan eens in een andere browser.

Geplaatst (bewerkt)

Uiteraard sta ik ingelogd, ik heb het inmiddels ook met een andere browser geprobeerd, maar blijf dezelfde melding krijgen. En uiteindelijk is mijn emailadres dus niet veranderd. Lastig!!

bewerkt door Essiepessie
Geplaatst

Heb het net op bovenstaande manier geprobeerd, maar krijg nog steeds de zelfde melding. Nu viel me wel op (eerder niet opgevallen) dat wanneer ik mijn nieuwe e-mailadres intyp er heel even aan de rechterkant staat: invalid email. Op het moment dat ik tab om mijn wachtwoord in te typen verdwijnt dat weer. Het gaat om een @home adres. Heeft dat er mee te maken misschien?

Geplaatst

ik heb ook @home, maar dan wel van voor @home werd opgeheven. Maar eigenlijk is dit een vraag voor .com en aangezien niemand hier het antwoord echt lijkt te weten. Misschien een idee om een ticket aan te maken op .com?

Remaining Questions?

If you still do not find an answer to your question, you can submit a request for assistance; we would be happy to help.

Ik hoop dat zij je kunnen helpen, zo niet horen we het wel weer hier.

groetjes GeoVlinder

ps Mocht je hulp nodig hebben met het Engels, laat hier maar weten wat je vertaald wil hebben, altijd iemand die je wil helpen.

• 3 weeks later...
Geplaatst

Nou, ik heb het inmiddels op bovenstaande manier gedaan en ze hebben me kunnen helpen. Mijn email adres is veranderd. Bedankt voor de hulp en tips.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...