geofire Geplaatst 9 mei 2010 Geplaatst 9 mei 2010 Tot twee keer toe heb ik een cache dubbel gelogd, lekker slim , maar nu wil ik hem verwijderen uit mijn loglijst, wie weet hoe dat moet?
GerardM86 Geplaatst 9 mei 2010 Geplaatst 9 mei 2010 Zoek de cache op in je lijst met gevonden caches (My Profile --> Geocaches --> Found It) en klik vervolgens op "Visit Log". Daarna staat er boven aan een knop "Delete Log". That's it!
geofire Geplaatst 9 mei 2010 Auteur Geplaatst 9 mei 2010 Zoek de cache op in je lijst met gevonden caches (My Profile --> Geocaches --> Found It) en klik vervolgens op "Visit Log".Daarna staat er boven aan een knop "Delete Log". That's it! Ja, gelukt, heel simpel eigenlijk!! Bedaknt voor je antwoord!
Jupkus Geplaatst 7 december 2012 Geplaatst 7 december 2012 (bewerkt) ik wil dit verwijderen hoe doe ik dat? 7 december 2012 bewerkt door Jupkus
@rend Geplaatst 8 december 2012 Geplaatst 8 december 2012 Volgens mij kan dat hier niet. Maar ik laat me graag overtuigen en kijk ook even naar het antwoord.
Aanbevolen berichten