Spring naar bijdragen

E-trex Zonder Kaart?


Elmer1978

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

dat de 60CSx een maritiem toestel is en daarom niet alleen waterdicht is, maar zelfs blijft drijven als hij in het water valt.

Dat is de 70 serie

 

Ik zou topicstarter aanraden om ook de 62 niet te vergeten bij het vergelijkend warenonderzoek.

Die gps kan cachepagina's meenemen. Ik lees enthousiaste verhalen hier op het forum.

Het is wel een duurder aparaat.

Ik werk met een vista hcx. Werkt goed en is niet zo groot.

De software van de 60 lijkt op die van de vista. De 60 is wel groter en robuuster.

De rubberband van de vista laat wel eens los. Daarover is ok een draadje op het forum: etrex rubberband

 

Suc6 met het kiezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk, dat heb ik verkeerd onthouden.

Als ik de gpsmap 60csx en de vista hcx met elkaar vergelijk op de site van garmin, dan zie ik eigenlijk alleen de volgende verschillen: de gpsmap is iets groter, zwaarder en heeft een net iets groter scherm met net wat minder pixels dan de vista hcx, en er wordt een 64MB microSD-kaartje meegeleverd. De vista hcx doet het volgens de specificaties een uurtje of zeven langer op 1 set batterijen dan de gpsmap. Het is dus maar net wat je belangrijker/prettiger vindt: langere batterijduur (18 of 25 uur, t is allebei lang ;) ), groter scherm, lager gewicht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag maar weer eens op het forum zitten lezen...en zitten googelen...

 

De gpsmap60csx wordt nu vervangen door de 62-serie als ik het goed heb, maar die is wel ruim boven budget...

 

Wat me ook opvalt is dat er best een groot prijsverschil zit tussen de gpsmap en de vista hcx.

 

Heb inmiddels gezien dat er hier in de buurt een gps-winkel zit (Moordrecht) en dat ze daar ook tweedehands verkopen. Misschien moet ik daar eens heen. Zo te zien heeft ie alletwee de modellen in tweedehandsstaat liggen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...