Waldio Geplaatst 3 mei 2010 Geplaatst 3 mei 2010 Mij mapsource deed het niet. Hij gaf aan dat ik de nieuwste versie moest downloaden. Dat heb ik nu gedaan, alleen nog steeds geeft hij een foutmelding. Dit is de foutmelding: Weet iemand waaraan dat ligt? En hoe ik het kan oplossen?
0 @rend Geplaatst 3 mei 2010 Geplaatst 3 mei 2010 Als ik me niet vergis moet je dan terug naar de vorige versie, want deze geeft op jouw PC problemen. Maar gebruik ook de zoek functie eens er is hier veel meer over geschreven. Zelfs een draadje van mij.
0 Waldio Geplaatst 3 mei 2010 Auteur Geplaatst 3 mei 2010 Ik heb de oude versie geïnstaleerd en de nieuwe eraf gegooid. En als ik dan mapSource wil openen krijg ik dit: Opnieuw eraf gegooid en geïnstaleerd en weer de zelfde error. Wat is hier nu mis mee?
0 StefandD Geplaatst 3 mei 2010 Geplaatst 3 mei 2010 Zoek eventjes op internet naar de programma's Mapsource Registry Fix en Mapsource Maps Compatibility. Deze twee programmaatjes lossen het waarschijnlijk voor je op.
0 Waldio Geplaatst 3 mei 2010 Auteur Geplaatst 3 mei 2010 Mapsource Registry Fix Dit was de oplossing! Bedankt. @Modjes, dit draadje mag niet dicht.
Vraag
Waldio
Mij mapsource deed het niet. Hij gaf aan dat ik de nieuwste versie moest downloaden.
Dat heb ik nu gedaan, alleen nog steeds geeft hij een foutmelding.
Dit is de foutmelding:
Weet iemand waaraan dat ligt? En hoe ik het kan oplossen?
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten