de Bernard Bunch Geplaatst 21 april 2010 Geplaatst 21 april 2010 Op dit moment heb ik een gebruikersnaam die niet hetzelfde is als mijn cache-naam/groepsnaam. Ik heb begrepen dat het beter is om dezelfde naam te gebruiken. Nu wil ik een nieuw account aanmaken maar kan niet vinden waar ik dat moet doen. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.
Gast Geplaatst 21 april 2010 Geplaatst 21 april 2010 Klik Of maak een ticket aan met daarin de oude naam en de gewenste naam waarmee je bekend wil worden op geocaching.nl. Binnen de supportdesk kan je ook in de kennisdatabase meer informatie vinden.
de Bernard Bunch Geplaatst 21 april 2010 Auteur Geplaatst 21 april 2010 Bedankt. Ik heb een ticket aangemaakt. Ik zie op de site namelijk nergens staan "nieuw account aanmaken".
Heracross Geplaatst 21 april 2010 Geplaatst 21 april 2010 (bewerkt) Bedankt. Ik heb een ticket aangemaakt. Ik zie op de site namelijk nergens staan "nieuw account aanmaken". Als je eerst "uitloggen" doet, dan kun je wel een nieuw account aanmaken 21 april 2010 bewerkt door Heracross
Gast Geplaatst 21 april 2010 Geplaatst 21 april 2010 Ticket gezien en beantwoord. Het gaat over accounts op geocaching.com . Helaas kunnen we die niet aanpassen en moet daarvoor een ticket met een verzoek tot naamswijziging aangemaakt worden bij de supportdesk van geocaching.com. Dat kan hier: http://support.groundspeak.com//index.php?pg=request
Aanbevolen berichten