Kitefun Geplaatst 27 december 2003 Geplaatst 27 december 2003 Ik heb zins kort een import Garmin Etrex gekocht en vraag me af of het mogenlijk is om nieuwe Europese filmware in te laden zonder problemen ? En is daar ook speciale software voor nodig om dat in gps te krijgen ?
Peetee Geplaatst 27 december 2003 Geplaatst 27 december 2003 Ik heb zins kort een import Garmin Etrex gekocht en vraag me af of het mogenlijk is om nieuwe Europese filmware in te laden zonder problemen ?En is daar ook speciale software voor nodig om dat in gps te krijgen ? Ik neem aan dat je hem in de USA hebt gekocht? Dan kun je de firmware van de Etrex Euro niet gebruiken om je eigen Etrex te updaten helaas, want die is dus alleen geschikt voor de Etrex Euro en niet voor de gewone Amerikaanse Etrex. De Etrex Euro is qua gebruiksmogelijkheden gelijk aan de Etrex Camo. Zo vreselijk veel mis je er dus niet aan. Wel kun je natuurlijk je natuurlijk de nieuwste firmware-versie 2.14 van de Garmin downloadpagina downloaden en installeren. Dat updaten geeft eigenlijk nooit problemen. En is daar ook speciale software voor nodig om dat in gps te krijgen ? Nee, je hebt hier geen speciale software voor nodig.
Peetee Geplaatst 27 december 2003 Geplaatst 27 december 2003 Bedankt voor de uitleg Peetee Graag gedaan !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden