Spring naar bijdragen

Cache gevonden


maja120

Aanbevolen berichten

De afgelopen Kerstdagen is de familie uit Drenthe op visite geweest in Limburg. En voor de gein in de buurt van Roermond op zoek gegaan naar de cache van Tisney Anders. Met alleen de ipaq2210 met Tomtom Bluetooth. Het is op het laatst wel wat heen en weer lopen om de exacte lokatie te vinden, maar op zich ging het best wel aardig. De cache werd gevonden :ph34r:

De tweede kerstdag, aangemoedigd door het success van de dag ervoor op jacht gegaan naar de vlootbeekcache.

Ook weer gevonden met alleen de GPS module. De wandeling op zich geen enkel probleem, maar ook hier op het laatst toch stevig heen en weer gelopen om de juiste lokatie te vinden.

Volgens mij is het op deze manier VEEL avontuurlijker om een cache te vinden :thumbup: .

En nu die twee caches wel gelukt zijn, wil ik dit jaar nog de cache Highlander bij mij in de buurt vinden, die ik de eerste keer met behulp van een paar programmaatjes niet kon vinden.

 

Groet van Maja

die jullie allemaal alvast een gezond 2004 toewenst :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

....... Met alleen de ipaq2210 met Tomtom Bluetooth. Het is op het laatst wel wat heen en weer lopen om de exacte lokatie te vinden, maar op zich ging het best wel aardig. De cache werd gevonden :yes:

De tweede kerstdag, ........ Ook weer gevonden met alleen de GPS module. ......

Volgens mij is het op deze manier VEEL avontuurlijker om een cache te vinden.

Van Harte Gefeliciteerd met het vinden van je eerste 2 caches :beerchug::thumbup::no:

 

Als je het zoeken van de caches met een PDA en een GPS module avontuurlijker vindt dan met een "gewone" GPS, dan zou ik zeggen: "Ga zo door......"

 

Vergeet in ieder geval niet dat de PDA niet tegen vocht of tegen vallen of harde stoten kan.

 

En.... met een "gewone" GPS moeten wij ook in de buurt van de cache meestal steeds heen en weer. De werking van een normale GPS en een GPS module is in dat opzicht hetzelfde.

 

Succes

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r:It's so much easier to forget then to resolve.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...