Team Gelaen Geplaatst 18 juli 2011 Geplaatst 18 juli 2011 (bewerkt) Inderdaad, voor de OSM kaarten lijkt mee een Windows PC niet nodig. Elke OS waarop je je GPS met USB kunt benaderen voldoet. Of een kaartlezer voor het SD-kaartje Om aante geven of ik off-road of niet wil navigeren gebruik ik op mijn Oregon verschillende profielen. Zo is het geocache profiel is altijd off-road.....en het automotive profile altijd on-road. Als je wisselt tijdens de navigatie werkt dat prima 18 juli 2011 bewerkt door Team Gelaen
rtwee Geplaatst 19 juli 2011 Geplaatst 19 juli 2011 Inderdaad, voor de OSM kaarten lijkt mee een Windows PC niet nodig. Elke OS waarop je je GPS met USB kunt benaderen voldoet. Of een kaartlezer voor het SD-kaartje Om aante geven of ik off-road of niet wil navigeren gebruik ik op mijn Oregon verschillende profielen. Zo is het geocache profiel is altijd off-road.....en het automotive profile altijd on-road. Als je wisselt tijdens de navigatie werkt dat prima Goede tip! Niet eens aan gedacht. Simpel en snel te wisselen.. Thanx!
Aanbevolen berichten