Mighty Moose Geplaatst 4 april 2010 Geplaatst 4 april 2010 Zijn er meer mensen die er last van hebben dat foto's die bij logs geplaatst worden heel langzaam of niet zichtbaar worden als je deze aanklikt?
Finbar.nl Geplaatst 4 april 2010 Geplaatst 4 april 2010 Zat me net het zelfde af te vragen. Misschien erg druk in Cacheland geweest vandaag?
Mighty Moose Geplaatst 4 april 2010 Auteur Geplaatst 4 april 2010 Het gebeurd mij de laatste 2 weken alleen maar ongeacht dag of tijdstip. Ben wel benieuwd of het nou aan m'n computer is of dat het aan iets anders ligt.
GeoVlinder Geplaatst 4 april 2010 Geplaatst 4 april 2010 Ik heb al op meerdere plekken gelezen dat men momenteel bezig is met updates bij .com en dat daardoor dingen nog niet of niet helemaal lekker lopen. Kwestie van even geduld waarschijnlijk en nee je bent niet de enige en nee het ligt waarschijnlijk niet aan jouw pc. groetjes GeoVlinder
yurrie-currie Geplaatst 4 april 2010 Geplaatst 4 april 2010 Einde oefening voorlopig Uploading for Log The Image upload system is currently down for maintainence. Please try again later.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden