TeepTeam Geplaatst 1 april 2010 Share Geplaatst 1 april 2010 (bewerkt) Hallo, Enige tijd geleden kwam ik al surfend op een cache uit waarbij je tegelijkertijd met meerdere teams één cache doet, alleen loopt elk team een andere route. Tenminste ik geloof dat ik het ergens gelezen heb en niet zelf bedacht:D Nu heb ik deze cache(s) niet op mijn watchlist geplaatst en kan ik ze nu dus ook nergens meer vinden. Wie kan me helpen? Thanks, 1/2 TeepTeam 1 april 2010 bewerkt door TeepTeam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 1 april 2010 Share Geplaatst 1 april 2010 er zijn er meer van in Nederland maar Jo heeft hier een lijstje van gemaakt: Duo caches in Nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 1 april 2010 Share Geplaatst 1 april 2010 Enige tijd geleden kwam ik al surfend op een cache uit waarbij je tegelijkertijd met meerdere teams één cache doet, alleen loopt elk team een andere route. Tenminste ik geloof dat ik het ergens gelezen heb en niet zelf bedacht:D Men noemt dat CoCa, Cooperation Caches. Dit is er bijvoorbeeld een: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCRM3Z via de bookmarklists die daar op de pagina staan kun je de rest ook vinden :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 1 april 2010 Share Geplaatst 1 april 2010 Misschien wat meer informatie, een naam bijv. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeepTeam Geplaatst 1 april 2010 Auteur Share Geplaatst 1 april 2010 Super, die snelle reacties: Divide en Conquer (GC10Q99)was degene die ik zocht, maar inmiddels zie ik alweer wat meer mogelijke caches voor tweede paasdag:D Draadje mag wat mij betreft weer gesloten worden! Nogmaals bedankt voor het meedenken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 1 april 2010 Share Geplaatst 1 april 2010 bij deze dan het slotje er weer op. Fijn dat de mensen op dit forum je zo snel hebben kunnen helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten