GeoSkrapers Geplaatst 25 maart 2010 Geplaatst 25 maart 2010 (bewerkt) Veel uren besteed aan het programma GSAK en wil nu de waypoints overzetten naar de GPS, maar... ik krijg de foutmelding: gpsbabel.exe werkt niet meer. Geen idee wat dit betekent? Het lukt wel om waypoints van mijn GPS over te zetten naar GSAK maar niet andersom... Ik heb vandaag GSAK geïnstalleerd, dus ik neem aan dat ik de laatste versie gebruik. Ik heb al geprobeerd gpsbabel te downloaden, maar dan nog krijg ik de foutmelding. Of moet ik deze in de map GSAK zetten? Ik gebruik windows 7 en dit zou de eerste keer zijn dat de ik caches over zou zetten naar mijn GPS. Kan iemand mij helpen? Het is opgelost!! Ik heb mijn GPS geselecteerd voor export. In de gebruiksaanwijzingen stond dat je aan moest geven dat je gebruik maakte van een USB-kabel, maar nu kan je ook het merk en serienummer aangeven 25 maart 2010 bewerkt door GeoSkrapers
Team Adelaar Geplaatst 25 maart 2010 Geplaatst 25 maart 2010 Hallo, Ik had ooit een probleem met exporteren naar Mapsource. Ik heb toen bij options/advanced de optie ( fix windows "freeze"problem ) aan gevinkt. Dit was bij mij de oplossing. Laat maar weten ofdat het geholpen heeft. Groeten Team Adelaar
GeoSkrapers Geplaatst 25 maart 2010 Auteur Geplaatst 25 maart 2010 Hallo, Ik had ooit een probleem met exporteren naar Mapsource. Ik heb toen bij options/advanced de optie ( fix windows "freeze"problem ) aan gevinkt. Dit was bij mij de oplossing. Laat maar weten ofdat het geholpen heeft. Groeten Team Adelaar Bedankt voor je reactie! Ik heb het aangevinkt en ik blijf de foutmelding houden. Ook al alles aan- en uitgezet....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden