327 Geplaatst 23 maart 2010 Geplaatst 23 maart 2010 (bewerkt) Te koop aangeboden: Mijn Vista HCX, ik wil graag een andere GPS kopen maar eerst moet deze verkocht zijn (weet ik ook wat ik bij moet leggen ) Hij is van eind 2008 en heeft me nooit in de steek gelaten. Compleet met originele doos, cd's en kabels, geheugenkaart met Topo NL. Vaste prijs € 150,- Indien de GPS verstuurd moet worden zijn de verzendkosten voor de koper. 23 maart 2010 bewerkt door Eriksteam
Fotogravinnetje Geplaatst 23 maart 2010 Geplaatst 23 maart 2010 Te koop aangeboden: Mijn Vista HCX, ik wil graag een andere GPS kopen maar eerst moet deze verkocht zijn (weet ik ook wat ik bij moet leggen ) Hij is van eind 2008 en heeft me nooit in de steek gelaten. Compleet met originele doos, cd's en kabels, geheugenkaart met Topo NL. Vaste prijs € 150,- Indien de GPS verstuurd moet worden zijn de verzendkosten voor de koper. Ik heb wel interesse. Heb je al PM gestuurd
327 Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Geplaatst 23 maart 2010 Te koop aangeboden: Mijn Vista HCX, ik wil graag een andere GPS kopen maar eerst moet deze verkocht zijn (weet ik ook wat ik bij moet leggen ) Hij is van eind 2008 en heeft me nooit in de steek gelaten. Compleet met originele doos, cd's en kabels, geheugenkaart met Topo NL. Vaste prijs € 150,- Indien de GPS verstuurd moet worden zijn de verzendkosten voor de koper. En verkocht, hier kan een slotje op.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden