Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Enige dagen geleden heb ik een nieuwe cache aangemeld. Omdat het voor mij de eerste keer is heb ik blijkbaar een foutje gemaakt met invullen

van de formulier.

Deze was niet geactiveerd.

Dus een nieuwe geocache formulier ingevuld en nu hoop is het wel gegaan. IK moet alleen wachten dat mij gemaakte geocache online wordt gezet.

Maar de eerste niet goed ingevulde aanmelding staat er nog steeds. Hoe krijg ik deze foute aanmelding verwijderd. ???

cyclist1

Geplaatst
Enige dagen geleden heb ik een nieuwe cache aangemeld. Omdat het voor mij de eerste keer is heb ik blijkbaar een foutje gemaakt met invullen

van de formulier.

Dus een nieuwe geocache formulier ingevuld en nu hoop is het wel gegaan. IK moet alleen wachten dat mij gemaakte geocache online wordt gezet.

Maar de eerste niet goed ingevulde aanmelding staat er nog steeds. Hoe krijg ik deze foute aanmelding verwijderd. ???

cyclist1

snap niet helemaal wat je bedoelt.. maar ik denk dat je bedoelt dat je nu 2 GC nummers hebt of ook wel 2 pagina's.?

Geplaatst

Een foute cachepagina kun je gewoon archiveren. Hij wordt dan nog wel genoemd als soort van logje, maar hij staat niet meer in je lijstje.

Geplaatst (bewerkt)

Helemaal begrijp ik het niet, maar ik denk dat je twee nieuwe cachepagina's (oftewel listings) hebt aangemaakt waarvan één niet mag worden gebruikt.

Je kunt, wanneer bovenstaande correct is, twee dingen doen:

1. Je past de pagina later aan mocht je nog een andere cache willen plaatsen.

2. Je laat de cache reviewen met het verzoek deze te verwijderen.

Hoop dat dit tot een oplossing leid.

bewerkt door bekkemab
Geplaatst

van de formulier.

cyclist1

snap niet helemaal wat je bedoelt.. maar ik denk dat je bedoelt dat je nu 2 GC nummers hebt of ook wel 2 pagina's.?

Inderdaad 2 pagina's kun je vertellen hoe ik er van af kom. Eentje is hoe dan ook overbodig

Geplaatst

Een paar weken geleden ook met het probleem dat ik een bepaalde aangemaakte cache niet wilde publiceren.

Echter van een mede cacher de tip gekregen om de ingevulde listing leeg te maken en te gebruiken voor een nieuwe cache, dit kan ook.

Heb het ook gedaan.

Zandboy

Geplaatst

van de formulier.

cyclist1

Inderdaad 2 pagina's kun je vertellen hoe ik er van af kom. Eentje is hoe dan ook overbodig

Wie weet wil je ooit nog eens een cache maken en dan kan je die pagina ervoor gebruiken... je kan altijd nog wat veranderen in de pagina dus je had niet een andere hoeven aanmaken..

en anders lekker laten staan.. of kruimeldief even mailen die weet wel raad.....

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...