max Geplaatst 27 februari 2010 Geplaatst 27 februari 2010 Hallo, Ik heb een garmin 60CSx en zo in eens kan ik het 4'cijver van de E coördinaat niet meer veranderen. Alles kan ik veranderen als ik begin bij N enz alles gaat daar goed en dan kom ik bij E en de oo6'gaat goed en dan eentje die ik niet kan veranderen en de rest weer wel. Wie heeft dit ook al eens meegemaakt of wie weet een oplossing. Mvgr, Roelf
Peetee Geplaatst 27 februari 2010 Geplaatst 27 februari 2010 (bewerkt) Ik vermoed dat dit te maken heeft met de graden notatie die je gebruikt. Kan het zijn dat je op deze 4e positie een cijfer in probeert te vullen dat groter is als 5? De normale graden notatie voor geocachen is namelijk dd mm.mmm, en dan wordt op de plaats van de eerste m geen enkel cijfer geaccepteerd dat groter is als 5. Dit omdat je nooit meer dan 59 minuten per graad hebt. 27 februari 2010 bewerkt door Peetee
max Geplaatst 27 februari 2010 Auteur Geplaatst 27 februari 2010 Dit klopt inderdaad, het cijfer is hoger als 5. We zien nu ook dat het idd. een 5 moet zijn en ik heb geprobeerd om lagere cijfers in te vullen en dat lukt wel. Heel erg bedankt voor dit antwoord. Mvgr, Roelf
Peetee Geplaatst 27 februari 2010 Geplaatst 27 februari 2010 Ik heb de tekst in mijn eerste reactie aangepast, want hier stond een fout in: Er stond: Dit omdat je nooit meer dan 59 graden in de minuut hebt. Dat moet natuurlijk zijn: Dit omdat je nooit meer dan 59 minuten per graad hebt
max Geplaatst 27 februari 2010 Auteur Geplaatst 27 februari 2010 Dankzij de hulp van Peetee konden we alsnog een cache doen vanmiddag, nogmaals bedankt voor de hulp.
Aanbevolen berichten