micro - killer Geplaatst 17 februari 2010 Geplaatst 17 februari 2010 Ik gebruik vaak de optie "send to gps". Maar is het ook mogelijk als je via send to gps een mystery sendt en dan de coords aan pas? Alvast bedankt micro - killer
eitjes Geplaatst 17 februari 2010 Geplaatst 17 februari 2010 Via GSAK is dat in ieder geval mogelijk (tenminste, als je eerst de coordinaten aanpast in GSAK en dan overstuurt). Volgens mij is het niet mogelijk om een eenmaal overgestuurde geocache aan te passen in je Oregon. Dan zou je hem als waypoint over moeten sturen (maar dat kan waarschijnlijk ook niet zonder GSAK...). Ben benieuwd hoeveel mogelijkheden er zijn zonder mijn favoriete programma te gebruiken!
mr.breeze Geplaatst 17 februari 2010 Geplaatst 17 februari 2010 Ik gebruik vaak de optie "send to gps". Maar is het ook mogelijk als je via send to gps een mystery sendt en dan de coords aan pas? Alvast bedankt micro - killer
mr.breeze Geplaatst 17 februari 2010 Geplaatst 17 februari 2010 Ik gebruik vaak de optie "send to gps". Maar is het ook mogelijk als je via send to gps een mystery sendt en dan de coords aan pas? Alvast bedankt micro - killer Voor zover ik weet kun je inderdaad alleen maar in GSAK de coordinaten aanpassen en dan de cache of de selectie caches naar je Oregon sturen
Aanbevolen berichten