Gast ruud10 Geplaatst 30 januari 2004 Share Geplaatst 30 januari 2004 Hoi, Met de vakantie al weer bijna voor de deur, lijkt het me toch zinnig dat ik de hoogtemeter eens ga kalibreren. Maar dan moet ik weten hoe hoog ik zit. Mijn vraag is weet iemand een punt waarvan de exacte hoogte bekend is zodat ik daar naar toe kan gaan om te kalibreren. Als het effe kan graag bij mij in de buurt: zeg maar ergens tussen Utrecht en Amersfoort. Fientje hallo fientje, pas een garmin vista gekocht hoogte heb ik ingesteld via www.weeroneline.com plaats zoeken en bij geo kijken voor informatie en hier ook soms gegevens van de luchtdruk. succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 30 januari 2004 Share Geplaatst 30 januari 2004 Hoogte kan je ook opvragen bij: http://www.geo-loket.nl/index1.html dan rechtsboven klikken op "hoe hoog woont U?". Een window plopt op en daar kan je de postcode invoeren. Vervolgens krijg je de hoogte van het maaiveld tot op een decimeter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden