AppieEnJoke Geplaatst 28 januari 2010 Geplaatst 28 januari 2010 Hallo beste geocachers ik heb verleden week een update op mijn Oregon 300 gedaan Er staat nu bij info versie 350 en eronder 370 ,Nu laad die geen nieuwe cache meer als ik ze met Gsak erin zet De software geeft aan geslaagt zo veel cache maar er komt niks bij ! Wie kan mij weer op weg helpen dat ik dat probleem weg poets misschien terug na oude versie en hoe doe ik dat ? Ik kan wel handmatig in voeren Wp maar verder komt er niks op te staan Al vast bedankt Joke
Remunj Geplaatst 28 januari 2010 Geplaatst 28 januari 2010 Er kan natuurlijk iets met de update zijn misgegaan, dus ik zou als eerste de software update opnieuw proberen. Gezien je opmerking dat je bij handmatig invoeren van een wp ook niets ziet denk ik dat het aan de update ligt en niet aan GSAK. Hier werkt de update 3.50 / 3.70 goed.
AppieEnJoke Geplaatst 28 januari 2010 Auteur Geplaatst 28 januari 2010 (bewerkt) Sorry ik heb het verkeerd neer gezet handmatig gaat wel Wp in voeren Maar ik heb de update met webupdater erop gezet nu geeft die aan dat er geen nieuwste versie erop staat Dus hoe nu verder ? De oregon slaat ook vast als ik met Gsak er cache in wil zetten ,als ik dan de batterij er uit haal start die verder op Joke 28 januari 2010 bewerkt door AppieEnJoke
Remunj Geplaatst 28 januari 2010 Geplaatst 28 januari 2010 Kijk hier eens voor een harde reset, misschien helpt het. http://garminoregon.wikispaces.com/Miscellaneous
AppieEnJoke Geplaatst 28 januari 2010 Auteur Geplaatst 28 januari 2010 Er kan natuurlijk iets met de update zijn misgegaan, dus ik zou als eerste de software update opnieuw proberen.Gezien je opmerking dat je bij handmatig invoeren van een wp ook niets ziet denk ik dat het aan de update ligt en niet aan GSAK. Hier werkt de update 3.50 / 3.70 goed. Zo ik heb het op gelost toch de software op nieuw erop gezet er was een optie in webupdater Nu werkt alles weer ,was wel schrikken dat die het niet deed morgen gaan we onze 1000 doen Bedankt voor je tip groetjes Joke
Remunj Geplaatst 28 januari 2010 Geplaatst 28 januari 2010 Er kan natuurlijk iets met de update zijn misgegaan, dus ik zou als eerste de software update opnieuw proberen.Gezien je opmerking dat je bij handmatig invoeren van een wp ook niets ziet denk ik dat het aan de update ligt en niet aan GSAK. Hier werkt de update 3.50 / 3.70 goed. Zo ik heb het op gelost toch de software op nieuw erop gezet er was een optie in webupdater Nu werkt alles weer ,was wel schrikken dat die het niet deed morgen gaan we onze 1000 doen Bedankt voor je tip groetjes Joke Geen dank, je hebt het zelf gedaan. Ben blij dat alles weer werkt en succes morgen met de 1000e .
Ellino Geplaatst 28 januari 2010 Geplaatst 28 januari 2010 Nu e.e.a. opgelost is mag ik misschien even van de gelegenheid gebruik maken om dit topic te "vervuilen" met een gelukwens aangaande de 1000e cache. Succes en veel plezier!
Aanbevolen berichten