deBruineBeren Geplaatst 11 december 2003 Geplaatst 11 december 2003 Ik heb een vraagje. Hoe kan ik een Pocket Query maken zo dat ik een .gpx bestand krijg met daarin alleen Mystery caches ? deze dus Zo te zien kan ik alleen kiezen uit: All Types Traditional Cache Multi-Cache Virtual Cache Letterbox Hybrid Event Cache Unknown Cache Project APE Cache Webcam Cache Locationless (Reverse) Cache Cache In Trash Out Event Je zou verwachten dat het "Unknown Cache" zou moeten zijn. Deze heb ik ook opgegeven maar in het gpx bestand mis ik dan een cache Missie Speulderbos Deze heb ik pas gedaan. Blijkt hier om de hoek te liggen. Maar zat nog nooit in een van mijn gpx bestanden.
bussie Geplaatst 11 december 2003 Geplaatst 11 december 2003 Ik zit zo eens te kijken in het GPX bestand van unknown caches dat ik onlangs heb ontvangen en ik kan je zeggen dat Missie Speulderbos GCH6PM er gewoon in zit. Kan het zijn dat je nog andere criteria hebt opgegeven in de query? Als je overigens met je muis boven de afbeelding gaat staan die het type van de cache aangeeft (het vraagteken dus) dan kan je zien dat er een venstertje komt die je vertelt dat het een "unknown cache" is.
deBruineBeren Geplaatst 12 december 2003 Auteur Geplaatst 12 december 2003 Je heb gelijk, hij zit er wel in. Als ik het gpx bestand met EasyGPS bekijk dan zie ik een heleboel caches niet. Als ik het bestand met Watcher bekijk zie ik wel alle caches.
Aanbevolen berichten