Spring naar bijdragen

High scores.... - Beter laat dan nooit...


Aanbevolen berichten

Conclusie? Het aantal fanatieke geocaches is enorm toegenomen de afgelopen maanden.

Niet helemaal...

 

Het heeft er meer mee te maken adt er veel mensen een 'verschillende' score hebben, de vorige keer waren er meer geocachers met hetzelfde getal achter hun naam  :)

 

Dus wie weet is de ljist de volgende keer weer wat langer.

 

Groeten!

 

Ralph  :happy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hij is weer geweldig en ik sta er in!  :)  Heb ik me niet voor niets zo uitgesloofd de afgelopen twee maanden...

 

Wat me opvalt is dat waar je de vorige maand met 13 gevonden caches nog kon rekenen op een plaats in de top 30 plus (er komen meer dan 30 cachers in voor), je nu maar liefst 28 caches moet hebben gevonden. Conclusie? Het aantal fanatieke geocaches is enorm toegenomen de afgelopen maanden.

helaas geen Flapperrrr van de maand  :D

 

Tja wat wil je met 15 hits.....

 

Ze gaan er inderdaad allemaal flink tegenaan..

 

GOEDE JACHT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het heeft er meer mee te maken adt er veel mensen een 'verschillende' score hebben, de vorige keer waren er meer geocachers met hetzelfde getal achter hun naam  

 

 

Daar heb je gelijk in. Toch meen ik wel te signaleren dat er meer mensen veel gevonden caches achter hun naam hebben. Naarmate het aantal gevonden caches hoger wordt, zijn er ook minder mensen met hetzelfde aantal.

 

Heb je er niet aangedacht om een 'echte' top-30, of top-50 te maken waarin ook echt 30 (of 50) mensen voorkomen. Wanneer er dubbele entries zijn is er geen volgende plaats.

Vb. 1. Jan (20) 1. Piet (20) betekent dat Klaas (19) op de derde plaats komt i.p.v. de tweede?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze gaan er inderdaad allemaal flink tegenaan..

 

Zou dat niet zijn omdat het zomer begint te worden ?

 

Mmm, vrije dag maandag en weerbericht ziet er niet te slecht uit, 't begint hier weer te kriebelen...  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

joh...

 

het in de lijst staan is minder belangrijk dan de lol van het doen hoor :-)

 

Tuurlijk, tuurlijk. En ik geocache ook vooral omdat ik het erg leuk vind. Helemaal serieus moet je me niet nemen. Maar toch doe ik soms wel eens caches gewoon om ze te scoren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...