Tornado Bram Geplaatst 3 januari 2010 Geplaatst 3 januari 2010 Jammer dat je er mee stopt!Wij zouden de hunebeddencache wel willen adopteren,wij hebben daar destijds erg van genoten! (met dank aan de Roode loper voor de hint) Fijn dat deze blijft bestaan. We hebben een groot gedeelte hiervan gedaan en zijn helaas niet tot de oplossing gekomen. Was wel een paar mooie dagen. Hopelijk kunnen we deze nog eens afmaken, alleen vraag ik me af waar mijn briefje is gebleven . . .
De Roode Loper Geplaatst 4 januari 2010 Geplaatst 4 januari 2010 Beste Geocachers, Aan alle mooie dingen komt eens een einde. Zo ook aan mijn geocache avonturen. De caches die ik heb gemaakt worden meestal goed gewaardeerd en het zou daarom jammer zijn dat de caches met hun unieke historische verhalen verloren gaan. Met pijn in mijn hart bied ik de volgende caches ter adoptie aan: Kindersteen - Bargerveen - Abelstok - Hunebedden - Oosterbos - Negerslaaf - Mina Koes - Kraterbos Status op 4 januari: De Roode Loper heeft Negerslaaf geadopteerd. Martijn&Martine hebben Mina Koes geadopteerd. Kindersteen gaat naar Rapaille. Oosterbos gaat naar Ridder Tiuri. Bargerveen gaat naar de Zwiepjes. Abelstok gaat naar team dhuit. Hunebedden (en Kraterbos) gaan naar TinkerTeam. Hoera, hierbij zijn alle GeoDoc-caches dus van de ondergang gered! Alle adoptie-ouders bedankt voor jullie ingrijpen. Happy caching en misschien tot ziens! GeoDoc. Dat is goed nieuws GeoDoc, alleen Kraterbos eerst uit het archief halen voordat-ie geadopteerd kan worden.
Aanbevolen berichten