Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Is er een mogelijkheid om de vragen bij een waypoint in zijn geheel te laten zien op de Vista Hcx?

Hier zag ik ook al wat staan maar ik kom er niet helemaal uit. Ik weet wel dat je ze op de Oregon kan laten zien... maarja die is ook een stapje duurder.

Nog een vraag als bovenstaand niet lukt, wat is jullie manier om de opdrachten zichtbaar te maken... gewoon op papier o.i.d.

Alvast superbedankt voor de reacties :thumbdown:

Geplaatst
Is er een mogelijkheid om de vragen bij een waypoint in zijn geheel te laten zien op de Vista Hcx?

Hier zag ik ook al wat staan maar ik kom er niet helemaal uit. Ik weet wel dat je ze op de Oregon kan laten zien... maarja die is ook een stapje duurder.

Nog een vraag als bovenstaand niet lukt, wat is jullie manier om de opdrachten zichtbaar te maken... gewoon op papier o.i.d.

Alvast superbedankt voor de reacties :thumbdown:

Je kunt in het notitieveld per waypoint 30 tekens kwijt. Soms genoeg om de opdracht of de hint in te zetten. Anders wordt het papier.

Ik vind de papieren uitdraai vaak erg lang en ik maak dan met Word een korte samenvatting, waarbij ik alleen de opdrachten en de hint overneem. Dat scheelt een hoop papier, zeker als je een serie caches gaat doen, maar kost uiteraard wel tijd.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...