Spring naar bijdragen

Google Earth And Geotagging


montebaldo

Aanbevolen berichten

Wie kan mij uitleggen hoe je zo simpel mogelijk een foto die geotagged is (gemaakt met 550T) op google earth zichtbaar kan malen.

Dit voor zowel voor de foto zelf maar ook voor de plaats waar de foto gemaakt is.

Zodat het mogelijk is om op de plaats in te zoomen.

Graag zo simpel mogelijk. Het is namelijk mijn opzet om iemand een dergelijke foto te sturen die geen of weinig computer kennis heeft en toch de foto in GE kan weergeven

 

vg gr Montebaldo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Misschien is "Track 'n share your GPS adventures". Ik heb dit programma zelf gemaakt en het is gratis beschikbaar op www.track-n-share.com. Het programma stelt je in staat om je GPS track uit te lezen. Vervolgens kun je foto's en videos toevoegen. Het enige wat je hoeft te doen om de foto op Google maps of Earth weer te geven is dat je de camera tijd en tijdzone moet opgeven:

 

Zie hieronder voor een screenshot:

SyncPhotos.jpg

 

Je kunt een adventure vervolgens uploaden naar Track-n-share.com, zodat ook je vriend de foto kan zien. Het programma biedt ook de mogelijkheid om je adventure op de embedded Google Earth of Google maps te laten zien:

 

Hier een voorbeeld van Google Earth. Het programma genereert automatisch een tour die interactief de foto's laat zien.

browsege.jpg

 

 

Als je verder vragen hebt, hoor ik dat graag.

 

Met vriendelijke groet,

 

Anton de Nijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...