Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Heb je de USB driver geinstalleerd?

http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=591

Hoi. Ik heb een serieele aansluiting en de drivers zijn geinstaleerd. Als ik bij de de Etrex H via instelling, interface, I/o formaat garmin scan geeft hij na het scannen bij status aan"controleer bedrading" De kabel heb ik door gemeten en die is goed. Alleen bij de etrex staat bij baud 4800, op de computer staat in easyGPS bij baud 9600. Ik heb via apparaatbeheer dat in 4800 veranderd maar bij easyGPS blijft 9600 staan. Wat doe ik verkeerd.

Geplaatst

hallo het nadeel van de kabel (er van uit gaande dat je op je gps die rare connector hebt met die 4 palletjes) dat die soms heel hard moet worden aan gedrukt om een goede connectie te krijgen zie plaatje garmin_option-usb-kabel_big.jpg

dit is een nadeel van dat soort kabel goed aandrukken en een beetje rommelen wil heel vaak helpen mocht dat echt niet lukken is de kabel waarschijnlijk niet goed

groeten alexkw

Geplaatst
hallo het nadeel van de kabel (er van uit gaande dat je op je gps die rare connector hebt met die 4 palletjes) dat die soms heel hard moet worden aan gedrukt om een goede connectie te krijgen zie plaatje garmin_option-usb-kabel_big.jpg

dit is een nadeel van dat soort kabel goed aandrukken en een beetje rommelen wil heel vaak helpen mocht dat echt niet lukken is de kabel waarschijnlijk niet goed

groeten alexkw

Hoi Alex.

Ik heb een ander soort aansluiting zowel aan de zijde van de Etrex als aan de zijde van de computer.

Bij de computer heb ik een seriele aansluiting en aan de etrexzijde een dikkere stekker.

Ik heb een seriele aansluiting en de drivers zijn geinstaleerd. Als ik bij de de Etrex H via instelling, interface, I/o formaat garmin scan geeft hij na het scannen bij stats aan"controleer bedrading" De kabel heb ik door gemeten en die is goed. Alleen bij de etrex staat bij baud 4800, op de computer staat in easyGPS bij baud 9600. Ik heb via apparaatbeheer dat in 4800 veranderd maar bij easyGPS blijft 9600 staan. Wat doe ik verkeerd.

Mvrgr. Rien.

Geplaatst

ik gebruik hem alleen in combi met mapsorce met 9600 baud dacht ik wij gebruiken het alleen maar om voor geprogrammeerde routes op de gps te zetten voor de verhuur hoe het precies zit weet ik ook niet maar bij ons was het toen het probleem vaak dat de 4 puntjes niet goed overeen kwamen dat was bij ons het grootste probleem dat de connector niet lekker op de gps paste voor cachen gebruik ik zelf een origon 300

groeten alex

Geplaatst

Ik heb ook al op veel manieren mijn Etrex Venture HC proberen aantesluiten, met een seriele aansluiting.

Maar op een een of andere manier lukt dat niet.

Dat is al vaak voorgekomen bij Etrex gebruikers, bijv.:

-Coördinaten invoegen naar GPS

-Etrex H aansluiten op Computer

-De Zoveelste Etrex H die niet aan de pc te kopelen is.....

-Etrex Vista HCx download geen WP van .com

Misschien zie je daar wat informatie?

Geplaatst
Ik heb ook al op veel manieren mijn Etrex Venture HC proberen aantesluiten, met een seriele aansluiting.

Maar op een een of andere manier lukt dat niet.

Dat is al vaak voorgekomen bij Etrex gebruikers, bijv.:

-Coördinaten invoegen naar GPS

-Etrex H aansluiten op Computer

-De Zoveelste Etrex H die niet aan de pc te kopelen is.....

-Etrex Vista HCx download geen WP van .com

Misschien zie je daar wat informatie?

Bedankt voor de hulp.

Ik heb de verbinding aan het werk. Er zat in de RS232 stekker in de computer een slechte verbinding en ik had bij interface het I/O formaat op garmin DGPS staan in plaats van Garmin.

Ik kan nu vanuit de site van garmin de etrex H updaten. Ook kan ik vanuit de computer via easyGPS informatie van en naar de Etrex H sturen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...