evelineroos Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 Binnenkort wil ik een cache neer gaan leggen. Maar hoe moet ik het met de toestemming regelen voor de cache? Hoe moet ik dit aanleveren naar gc.com? Alvast bedankt!
Ivo-tje Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 Binnenkort wil ik een cache neer gaan leggen. Maar hoe moet ik het met de toestemming regelen voor de cache? Hoe moet ik dit aanleveren naar gc.com? Alvast bedankt! Je zoekt eerst uit van wie de grond is waar de cache geplaatst wordt. Gemeente? Staatsbosbeheer? prive terrein? je eigen voortuin? Daarna zorg je dat je van hun een brief of mail hebt met daarin hun toestemming voor het plaatsen van je cache. Als je de cache pagina aanmaakt plaats je in een reviewernote de naam en contact info van de persoon die toestemming gaf. Simpeler als dat is het eigenlijk niet, ze vragen niet om hard bewijs maar gaan er vanuit dat je netjes de waarheid spreekt/typt. Zorg alleen wel dat je dat ook doet, je cache mocht ooit eens door de politie worden gevonden, dan is het handig als je kunt laten zien dat je toestemming had
Ringeling Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 (bewerkt) Kijk maar eens hier! Kijk ook eens hier! En ook eens hier! 23 december 2009 bewerkt door Ringeling
De Roode Loper Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 Boven aan staat Wiki. Even daar kijken levert dit op. Misschien kan de moderator dit draadje koppelen aan een reeds bestaand draadje om het overzicht een beetje te bewaren.
Waldio Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 Boven aan staat Wiki. Even daar kijken levert dit op. Misschien kan de moderator dit draadje koppelen aan een reeds bestaand draadje om het overzicht een beetje te bewaren. Aan dit draadje.
Aanbevolen berichten