Teki-D Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 Ik heb een paar loc files van caches op een Oregon 300 gezet, maar kan deze niet terugvinden. Hoe kan ik ze raadplegen ?
Remunj Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 Kijk eens onder het knopje "Waypoint Manager" Volgens mij staan ze daar als wp.
Teki-D Geplaatst 23 december 2009 Auteur Geplaatst 23 december 2009 Ik had gedacht hier de omschrijving van de cache te vinden zodat ik zonder uitgeprinte versie op stap kan. Maar heb ondertussen wat verder gelezen op het forum en denk ik dat ik GPX bestanden moet hebben om dit voor elkaar te krijgen. Klopt dit ?
Remunj Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 Ik heb ergens gelezen dat het ook zou gaan via de optie Send to GPs welke op de cache pagina staat. Maar dat heb ik niet geprobeerd, dus dat weet ik niet zeker, maar je zou het eens kunnen proberen. Via GPX bestand en GSAK gaat het zeker.
Teki-D Geplaatst 23 december 2009 Auteur Geplaatst 23 december 2009 Send to GPS werkt wel maar dan krijg je nog niet de omschrijving mee op de Oregon. Er komt een soort tekst van dat je premium member moet zijn om verdere gegevens te krijgen. GSAK heb ik niet dus dat kan ik niet proberen helaas. Bedankt voor de reakties.
Remunj Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 (bewerkt) Send to GPS werkt wel maar dan krijg je nog niet de omschrijving mee op de Oregon.Er komt een soort tekst van dat je premium member moet zijn om verdere gegevens te krijgen. GSAK heb ik niet dus dat kan ik niet proberen helaas. Bedankt voor de reakties. Om de cache-beschrijving in GSAK te krijgen moet je ook Premium Member zijn. Dus zijn er 2 struikelblokken voor je. GSAK is een bestand waar je de caches in een soort database bestand kunt inladen middels PQ van .com. Voor zowel GSAK als PM moet je dus betalen en kan dat dus een struikelblok vormen. 23 december 2009 bewerkt door Remunj
Teki-D Geplaatst 23 december 2009 Auteur Geplaatst 23 december 2009 Ik heb even een Oregon te leen om uit te proberen (heb zelf een Extrex Vista Hcx) maar kan dit dus niet testen, jammer maar het is niet anders...
Aanbevolen berichten