dijk6jes Geplaatst 17 december 2009 Share Geplaatst 17 december 2009 (bewerkt) Hallo In gsak heb ik een aantal dubbele caches in mijn database staan, geen idee hoe ze er in zijn gekomen. Nou kan ik ze er wel een voor een verwijderen maar het zijn er best wel aardig veel. Al wat zitten zoeken in de gsak macro s maar noch niks kunnen vinden. Weet iemand hoe je ze allemaal in een keer kan verwijderen. groetjes van een van de dijk6jes 17 december 2009 bewerkt door dijk6jes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Powk Geplaatst 17 december 2009 Share Geplaatst 17 december 2009 HalloIn gsak heb ik een aantal dubbele caches in mijn database staan, geen idee hoe ze er in zijn gekomen. Nou kan ik ze er wel een voor een verwijderen maar het zijn er best wel aardig veel. Al wat zitten zoeken in de gsak macro s maar noch niks kunnen vinden. Weet iemand hoe je ze allemaal in een keer kan verwijderen. groetjes van een van de dijk6jes Misschien heb je hier wat aan: RemoveDups.gsk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dijk6jes Geplaatst 18 december 2009 Auteur Share Geplaatst 18 december 2009 (bewerkt) HalloIn gsak heb ik een aantal dubbele caches in mijn database staan, geen idee hoe ze er in zijn gekomen. Nou kan ik ze er wel een voor een verwijderen maar het zijn er best wel aardig veel. Al wat zitten zoeken in de gsak macro s maar noch niks kunnen vinden. Weet iemand hoe je ze allemaal in een keer kan verwijderen. groetjes van een van de dijk6jes Misschien heb je hier wat aan: RemoveDups.gsk bedankt ik g a het gelijk proberen en yes het werkt super 18 december 2009 bewerkt door dijk6jes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden